La Guapa Skrevet 2. mars 2002 #1 Del Skrevet 2. mars 2002 Jeg ELSKER potetgull.Da jeg bodde i utlandet oppdaget jeg noe som heter "pipas".Det er solsikkefrø med salt utenpå.Jeg spiser masse av dem.De fåes kjøpt på innvandrerforretninger og koster next to nothing.Den store fordelen er at de ikke innholder noe særlig kalorier!Disse kan du proppe deg med hver gang du får lyst på noe salt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 2. mars 2002 #2 Del Skrevet 2. mars 2002 (endret) * Endret 30. april 2008 av Fakse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CEL. Skrevet 2. mars 2002 #3 Del Skrevet 2. mars 2002 Takk for tipset! Jeg er en potetgull-elsker og tror jeg skal sjekke ut dette. Men man trenger jo ikke å spise potetgull. Saltstenger er jo ikke så usunn i forhold til vanlig potetgull.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villen Skrevet 2. mars 2002 #4 Del Skrevet 2. mars 2002 tips til potetgull-elskere: sørlandschips! med salt og pepper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 3. mars 2002 #5 Del Skrevet 3. mars 2002 Trodde det var mye energi i solsikkefrø jeg, i hvert fall i solsikkekjerner. Mener du hele solsikkefrø? Smil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå