Gå til innhold

Har kassesystemet svikta når vi stilte tilbake klokka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvor dette hører, men gjelder økonomi..

Jeg var på byen på lørdag, og jeg husker hva jeg kjøpte hele kvelden. Jeg sjekket kontoen dagen etter for sikkerhets skyld, og ser at de to drinkene jeg kjøpte på det ene utestedet mellom kl. 02-02.30, ikke har blitt tatt med. I tillegg kjøpte jeg kebab rundt kl. 03.15, og den er heller ikke på kontoutskriften.

Hva skjer? Ikke gått ut noe penger nå heller, og det pleier aldri å ta så lang tid før pengene går ut av konto. Og den ene drinken jeg kjøpte ett annet sted først, står der.

En fattig student skal ikke klage, men lurer fælt på hva som har skjedd siden de ikke har trukket penger av meg?

Anonymous poster hash: 1d32d...bf2

Videoannonse
Annonse
Gjest constance90
Skrevet

Der blir nok trukket i løpet av dagen.

• Liker 1
Skrevet

Sjekk i morgen. Det kan ta en stund før det blir bokført, særlig i helger. Du har ikke vært for kjapp å trekke ut kortet så det ikke ble belastet?

Anonymous poster hash: 64047...b8f

Gjest Wei Wei
Skrevet

Noen ganger tar det 2 dager i min nettbank.

Skrevet

Kan ta flere dager, så ikke stress

Anonymous poster hash: 6261b...f97
Skrevet

Slikt kan ta flere dager, opptil uker. Kommer an på hvor kjappe utesteder og kebabsjapper er med oppgjøret.

Anonymous poster hash: 0b890...6de
Skrevet

Slikt kan ta flere dager, opptil uker. Kommer an på hvor kjappe utesteder og kebabsjapper er med oppgjøret.

Anonymous poster hash: 0b890...6de

Men jeg har vært på dette utestedet før, og da har jeg sett at penger har gått ut dagen etter. Merkelig..

Anonymous poster hash: 1d32d...bf2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...