kvakk_ Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Har lyst til å overaske kjæresten min med hjemmelaget julekalender. Han er 30, men man blir vel ikke for gammel for pakkekalender? Jeg tenker vertfall at det er koselig. Jeg trenger vel heller ikke å si på forhånd at jeg har tenkt å gi ham pakkekalender? I tillegg lurer jeg på om noen har forslag til hva jeg kan gi? Gjerne ting som ikke koster altfor mye eller ting jeg kan gi "gavekort på" f.eks massasje o.l. Har laget en liste med noen ting allerede, men mangler rundt 10 ting og nå står det stille.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg synes det høres fryktelig kleint ut. Julekalender er for barn, ikke for voksne mannfolk. Anonymous poster hash: 54e75...af1 5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 Har du googlet mye rundt det? Mener en del av rosabloggerene har gjort dette tidligere år, kanskje du kan finne inspirasjon der? Anonymous poster hash: 9a706...be6
@Maja Skrevet 27. oktober 2014 #4 Skrevet 27. oktober 2014 Nei, ein blir aldri for stor til julekalender! Kanskje du finner nåken tips her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=597023 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #5 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg har tenkt på noe av dette til min kjære: 1.Slikkepott- 2.Postkort- julekort til familien hans 3.Kjøkkentimer 4.Bounty 5. Hjemmelaget fancy middag/meny ( 6. Julepynt? 7. Lion sjokolade 8. Chilinøtter – 9. Bok og media-juleutstilling 10. DOMKORETS JULEKONSERT 11. Øl 12. (sexy?) boxer 13. Se Home Alone 1 14. Se Home Alone 2 15. bake pepperkaker 16. kino 17. kaffe 18. dusjsåpe 19. oppvasktabletter 20. deo 21. duftlys 23. dikt 24. jeg elsker deg fordi 25.klokkereim 26. bilde av oss to 27. proteinbar 28. sokker 29. skøytetur 30. Sjokolade, julehefte- , klementin, Flaxlodd 32. Julegrøt+juleforestilling 33. Se Hjelp, det er juleferie Anonymous poster hash: 96af8...8a2 2
Electron Skrevet 27. oktober 2014 #6 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg bruker en billig sjokoladekalender for å holde styr på dagene Blir ikke for gammel!
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #7 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg gjør det sånn ca annenhvert år - og samboeren er 35. Han synes i grunn det er bare koselig Gavene har vært alt fra noe spiselig til øl til dings. Noen eksempler av dings: hansker til touchscreen, små skrutrekker (evig klage fra han), bokmerke, bøker, sokker, flaxlodd, penner, espessokopper (bare han som drikker dette hos oss), god kaffe, CD-er (har faktsk brukt mye tid på å finne ny musikk han kan like), DVD/bluray, kinobilletter, små hodetelefoner, bitteliten trenings iPod, osv. Annet: godteri (alt fra en liten sjokoladehjerte til noe mer - men prøver å ikke ha for mye godteri), gode øl (som oftest planlagt litt med utenlandsreiser for å få noe som ikke kan finnes i Norge), annet spiselig (nøtter eller lignende). Planleger gjerne sånn at man har kanskje en litt større gave kanskje til helgene, men at det ellers er småting, så det ikke blir så dyrt til sammen. Men - noe blir det jo uansett. Har vel bare fått kjempepositive tilbakemeldinger Anonymous poster hash: ca5d0...e18
skruf Skrevet 27. oktober 2014 #8 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg lagde ølkalender til mannen min ifjor Stor suksess!! (han er innmari glad i øl da...) Tok ganske enkelt ei ølkasse og pynta den litt, og kjøpte inn 24 forskjellige sorter flasker med øl. Ikke sånn vanlig tuborg, men div øl fra f.eks Nøgne Ø. Hver flaske fikk en hjertelappe med datoen knytt fast på. Tror jeg scora noen konepoeng der iallefall 4
@Maja Skrevet 27. oktober 2014 #9 Skrevet 27. oktober 2014 Min kjære er på offshore jobb halve desember. Dei dagene han er ute får han bilder med gode minner frå ting vi har gjort sammen, nåken fine ord, gavekort på middag, ein kveld på byn (med eller uten meg), aktiviteter. Dei dagane han er heime så blir det små ting som sjokolade, refleks, ting til telefonen osv
Maleficenta Skrevet 27. oktober 2014 #10 Skrevet 27. oktober 2014 Har lyst til å overaske kjæresten min med hjemmelaget julekalender. Han er 30, men man blir vel ikke for gammel for pakkekalender? Jeg tenker vertfall at det er koselig. Jeg trenger vel heller ikke å si på forhånd at jeg har tenkt å gi ham pakkekalender? I tillegg lurer jeg på om noen har forslag til hva jeg kan gi? Gjerne ting som ikke koster altfor mye eller ting jeg kan gi "gavekort på" f.eks massasje o.l. Har laget en liste med noen ting allerede, men mangler rundt 10 ting og nå står det stille. Koselig det da . Har dessverre ingen forslag til kalendergaver. Kommer ikke på noe akkurat nå
Testosteron Skrevet 27. oktober 2014 #11 Skrevet 27. oktober 2014 Har lyst til å overaske kjæresten min med hjemmelaget julekalender. Han er 30, men man blir vel ikke for gammel for pakkekalender? Jeg tenker vertfall at det er koselig. Hvis han har glede av det, så syns jeg du skal gjøre det. Pakkekalender er koselig
Gjest avocadoen Skrevet 27. oktober 2014 #12 Skrevet 27. oktober 2014 her gir vi pakkekalender til hverandre utrolig koselig!
Maleficenta Skrevet 27. oktober 2014 #13 Skrevet 27. oktober 2014 Man må se an personen. Jeg gav pakkekalender til eksen min en gang. Han gav faen. Han åpnet bare pakke når jeg minte han på det
chouette Skrevet 29. oktober 2014 #14 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg har tenkt på noe av dette til min kjære: 1.Slikkepott- 2.Postkort- julekort til familien hans 3.Kjøkkentimer 4.Bounty 5. Hjemmelaget fancy middag/meny ( 6. Julepynt? 7. Lion sjokolade 8. Chilinøtter – 9. Bok og media-juleutstilling 10. DOMKORETS JULEKONSERT 11. Øl 12. (sexy?) boxer 13. Se Home Alone 1 14. Se Home Alone 2 15. bake pepperkaker 16. kino 17. kaffe 18. dusjsåpe 19. oppvasktabletter 20. deo 21. duftlys 23. dikt 24. jeg elsker deg fordi 25.klokkereim 26. bilde av oss to 27. proteinbar 28. sokker 29. skøytetur 30. Sjokolade, julehefte- , klementin, Flaxlodd 32. Julegrøt+juleforestilling 33. Se Hjelp, det er juleferie Anonymous poster hash: 96af8...8a2 Som i bakeverktøyet? eller noe kinky noe? 1
Via Skrevet 29. oktober 2014 #15 Skrevet 29. oktober 2014 Kjæresten fikk i fjor, og han er 29! Jeg prøvde å kombinere opplevelser og litt småting; noen eksempler på hva som var i kalenderen: - kinobillett - en flaske julebrus - svamper til bilvask (noe av det han ble mest glad for, haha) - "gavekort" på ryggstryking (feks. 15 eller 30 minutter) - et slags "brev" hvor jeg skrev om feks ting vi hadde gjort sammen, som jeg husket ekstra godt og satte pris på - ferske, hjemmelagde lussekatter - litt julepynt (han hadde ingen ting fra før) - øl - dusjsåpe - håndsåpe Det ble mange praktiske småting, og jeg tror han satte stor pris på det. Selv synes jeg det også var hyggelig å lage kalenderen, hvis ikke hadde jeg ikke giddet.... Mange gode forslag over her også!
Tøytigern Skrevet 29. oktober 2014 #16 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg synes det høres fryktelig kleint ut. Julekalender er for barn, ikke for voksne mannfolk. Anonymous poster hash: 54e75...af1 Signerer. 2
Tøytigern Skrevet 29. oktober 2014 #17 Skrevet 29. oktober 2014 Hvis han har glede av det, så syns jeg du skal gjøre det. Pakkekalender er koselig Nei, det er bortkasta penger. 2
Maleficenta Skrevet 29. oktober 2014 #18 Skrevet 29. oktober 2014 Nei, det er bortkasta penger. Du skal få slippe å få pakkekalender du 3
Emmerdale Skrevet 29. oktober 2014 #19 Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Jeg lagde ølkalender til mannen min ifjor Stor suksess!! (han er innmari glad i øl da...) Tok ganske enkelt ei ølkasse og pynta den litt, og kjøpte inn 24 forskjellige sorter flasker med øl. Ikke sånn vanlig tuborg, men div øl fra f.eks Nøgne Ø. Hver flaske fikk en hjertelappe med datoen knytt fast på. Tror jeg scora noen konepoeng der iallefall Det var en fin julekalender. Jeg fikk en julekalender av en venninne for fire år siden. Det falt ikke i smak for meg. Mye dill dall som jeg har kastet, men jeg fikk i alle fall par sett rosa truser. Må innrømme at det var litt spennende å åpne kalenderpakkene hver morgen den første uka. Men sa at hun aldri måtte lage kalender til meg mer. Hvis hun gjør det i år, kommer jeg til å pakke ut alle gavene mens hun ser på. Jeg truet med det sist gang også, men var høflig nok til å ikke gjøre det. Endret 29. oktober 2014 av Emmerdale
Tøytigern Skrevet 29. oktober 2014 #20 Skrevet 29. oktober 2014 Du skal få slippe å få pakkekalender du Tusen takk. Jeg hadde bare blitt irritert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå