AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Kan noen forklare meg hva dette er og hvordan det virker? Har skjønt at det er en form for kontakside. Er det enkelt å få seg fitte der?Anonymous poster hash: f53a2...737
draug 75 Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Tinder lager ikke potensielle partnere, den presenterer deg for tinderbrukere som du ikke har til facebookvenner. Bor du på en plass du "kjenner alle" så har du få eller ingen potensielle matcher på tinder. Mens du derimot har større muligheter på en stor plass. Om å få seg fitte: Kvinnene på tinder er som kvinner ellers.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 Tinder lager ikke potensielle partnere, den presenterer deg for tinderbrukere som du ikke har til facebookvenner. Bor du på en plass du "kjenner alle" så har du få eller ingen potensielle matcher på tinder. Mens du derimot har større muligheter på en stor plass. Om å få seg fitte: Kvinnene på tinder er som kvinner ellers. Man kan få opp folk man er venn med på facebook, jo. Dessverre. Har møtt altfor mange bekjente der... Som jente, vil jeg ikke si det er noe lettere å få seg noe der enn det er på byen. Tvert i mot. Mange jenter, meg selv inkludert, og sikkert gutter også, bruker tinder useriøst. Dvs. vi bare bruker det for moro skyld, og aldri kunne tenkt oss å faktisk møte de vi treffer på tinder. Tidsfordriv med andre ord. Men er du heldig møter du noen som er interessert. Sier ikke at de ikke finnes Anonymous poster hash: ca840...851
draug 75 Skrevet 27. oktober 2014 #4 Skrevet 27. oktober 2014 Man kan få opp folk man er venn med på facebook, jo. Dessverre. Har møtt altfor mange bekjente der... Anonymous poster hash: ca840...851 En er en for mange.
Tibbie Skrevet 27. oktober 2014 #5 Skrevet 27. oktober 2014 Er selv på Tinder. Mest bare for å "henge med i tiden", sånn at jeg vet hva "alle" snakker om. Men også for å se hvem andre som er der, og for tidsforbruk. Men jeg har møtt én av matchene mine siden jeg registrerte meg der i sommer, og det gikk veldig bra Hehe Om du er nysgjerrig kan du jo bare registrere deg for å se hva det går ut på, så kan du slette det like etterpå om du ikke vil være der.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #6 Skrevet 27. oktober 2014 En er en for mange. Hehe, jepp! Men tenker bare at jeg ikke skal være flau over at de finner meg, da de er der selv Anonymous poster hash: ca840...851 1
Summers Skrevet 27. oktober 2014 #7 Skrevet 27. oktober 2014 (endret) Glem Tinder med mindre du er verdens kjekkeste, gå ut på byen. Endret 27. oktober 2014 av Summers 2
AnneSuss Skrevet 27. oktober 2014 #8 Skrevet 27. oktober 2014 For min del er tinder en blanding av tidsfordriv og en litt useriøs datingapp. Folk får mene hva de vil om det. Jeg har møtt 4 stykker fra tinder, hvor 3 av de var avtalt (han ene var kompis av en av de andre jeg møtte...). Førstemann var jeg sammen med i 2 mnd, andremann roter jeg fortsatt litt av og på med, tredjemann datet jeg et par uker, før vi bestemte å kun være venner. Min erfaring er at tinder blir litt til det du ønsker det skal være, samme med personene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå