AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Var på en fest på lørdag hvor jeg møtte en veldig grei fyr (jeg er 18 og han er 17) som jeg fikk god kjemi med. Vi pratet lenge om all verdens ting, så kysset vi. Det visste seg å være hans første kyss! Ut fra egen erfaring vet jeg hvordan det er å ikke høre noe mer fra den andre og jeg vil absolutt ikke være en douche. Burde jeg kontakte han eller bare la det gå siden vi har begge drukket LITT den kvelden? Å, dere vise damer (og kanskje menn), hjelp! Anonymous poster hash: a6c79...f42
ekkoet Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Det kommer jo litt an på hva du vil da? Hvis han er interessert så kontakter han deg, da er du dust om du ikke er hyggelig, samme hva du vil. Hvis du er interessert da kontakter du ham.
norw Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 Du kan ende opp med å sende feil signaler, hvis du kontakter ham og egentlig ikke er interessert. Veldig spesielt å fortelle deg at det var hans første kyss, men fort gjort å plumpe ut med ting man ikke burde ha sagt.
Gjest Fayme Skrevet 27. oktober 2014 #4 Skrevet 27. oktober 2014 Vil han ha videre kontakt så kontakter han deg, vil du ha videre kontakt så kontakter du han
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #5 Skrevet 27. oktober 2014 Hei anonym! Alltid vanskelig å vite hva man skal gjøre etter en slik situasjon. Har dere mange felles venner, eller går på samme skole? Da kan du jo høre med noen andre om han har sagt noe om deg. Eventuelt kan du legge han til på facebook og ta det derfra! Hold oss oppdatert :-) Anonymous poster hash: cd60f...6e4
Sola de Skrevet 27. oktober 2014 #6 Skrevet 27. oktober 2014 Hvis du vil ha videre kontakt med ham, så ta kontakt med ham, hvis ikke la vær.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #8 Skrevet 27. oktober 2014 fortjener du ikke bedre enn en uerfaren guttevalp? tenk om han bar er interessert fordi du er den eneste som har kysset han da? Anonymous poster hash: a76f1...61e
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #9 Skrevet 28. oktober 2014 Hei anonym! Alltid vanskelig å vite hva man skal gjøre etter en slik situasjon. Har dere mange felles venner, eller går på samme skole? Da kan du jo høre med noen andre om han har sagt noe om deg. Eventuelt kan du legge han til på facebook og ta det derfra! Hold oss oppdatert :-) Anonymous poster hash: cd60f...6e4 Takk for svaret! Vi går på samme skole og klassene våre er veldig gode venner (vi har til og med felles fester, som du ser ) Jeg tror at han har fortalt det til sine venner - som sikkert sa det videre... Han la meg til på fb samme dag, men har ikke kontaktet meg siden. Har ikke møtt han på skolen de siste dagen, kanskje han er syk Anonymous poster hash: a6c79...f42
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #10 Skrevet 28. oktober 2014 Er denne tråden en parodi på noe? Hvorfor tror du det? Er helt seriøs Anonymous poster hash: a6c79...f42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå