Gå til innhold

Forslag til en kjempegod parfyme som kan forføre daten min i senk? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forslag til en kjempegod parfyme som kan forføre daten min i senk? ;)

Jeg er en dame altså. Men tenker på å kjøpe meg en veldig god parfyme nå. Jeg er så lei av de jeg har. Tips om billige parfymer som er gode? Og andre gode parfymer som koster litt?

Anonymous poster hash: 6a3d4...53d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn liker parfyme med vanilje i, er mitt inntrykk.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er best når det bare lukter nyvasket av damene. Svak såpelukt er det beste.

Anonymous poster hash: b6f86...f74
  • Liker 3
Skrevet

Versace, og Chanel Coko er noe jeg har brukt. De har jeg god erfaring med, men kunne tenkt meg en lignende lukt men gjerne enda bedre. Men det er sant det med vanilje, for jeg har hatt kremer med vanilje i, og da får jeg alltid noen veldig gode kommentarer ;)

Skrevet

Hva har dette med samliv å gjøre? Gå på et parfymeri.

• Liker 1
Skrevet

Hva har dette med samliv å gjøre? Gå på et parfymeri.

Gode dufter har med samliv å gjøre jo ;)

• Liker 6
Skrevet

I dette tilfellet er det jo tydeligvis for å FÅ seg et samliv, siden hun skal forføre daten. Da passer det kanskje bedre på sex-forumet?

Uansett er ofte det beste å gå i et parfymeri og spørre om hjelp. Si hva man har, så greier de ofte å anbefale noe ut fra det.

• Liker 1
Skrevet

Sikkert mange som blir skeptisk pga merket:-p men faktisk så er den rosa av Britney Spears sin kjempegod, og har fått masse komplimenter av menn om den:-) hugo boss sin deep red er også veldig veldig god:-) også har du en som heter Hypnotic Poison, den er kjempegod:-)

Anonymous poster hash: d8794...4c9

Skrevet

Jeg har prøvd mange parfymer, men det var først da jeg prøvde meg på Miss Dior at jeg fant "min" lukt. Hvordan jeg fant ut det? Jo, i løpet av de første dagene på jobb var det intet mindre enn fem mannlige kolleger som stoppet meg og spurte hvorfor jeg lukta så godt :fnise: Hadde aldri hørt noe før, til tross for bruk av andre parfymer.

Etter at jeg bytta parfyme tar jeg ofte kjæresten min i å "snuse" på meg fordi han synes jeg lukter så deilig. Så for meg var den iallefall jackpot!

Anonymous poster hash: c9814...225
Gjest Blubberella
Skrevet

Menn liker parfyme med vanilje i, er mitt inntrykk.

Min mann kan ikke fordra vaniljelukt så her er det fullstendig helbom.

Enig med Blånd, gå på et parfymeri for tips. Så er det også sånn at ikke alle er så opptatt av parfymelukt, så det er ikke alle dater som forføres i senk av parfyme ;)

• Liker 2
Skrevet

Min mann kan ikke fordra vaniljelukt så her er det fullstendig helbom.

Enig med Blånd, gå på et parfymeri for tips. Så er det også sånn at ikke alle er så opptatt av parfymelukt, så det er ikke alle dater som forføres i senk av parfyme ;)

Er din mann menn flest?

• Liker 1
Skrevet

Mange menn på by'n har kommentert at jeg lukter så godt når jeg bruker Jean paul gaultiers Classique..

Anonymous poster hash: 186fa...d0f
  • Liker 1
Gjest Blubberella
Skrevet

Er din mann menn flest?

Nei. Jeg skrev det som et eksempel på at vanilje ikke nødvendigvis er en universallukt som passer alle menn. Han er ikke menn flest men han er heller neppe ekstremt unik.

• Liker 2
Skrevet

Og jeg tror det skal noe vesentlig mer til enn en parfyme :ler:

Anonymous poster hash: 4220f...61a

• Liker 1
Skrevet

Chanel No. 5 eller Thierry Mugler Angel. Dette er sterke, krydrete parfymer. Har fått Miss Dior i gave fra en mann, så det stemmer sikkert at de liker den, men jeg kan ikke fordra den selv ;)

Skrevet

Mange menn på by'n har kommentert at jeg lukter så godt når jeg bruker Jean paul gaultiers Classique..

Anonymous poster hash: 186fa...d0f

Og i den er det adskillig med vanilje.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ofte fått høre fra menn at jeg lukter sinnsykt godt. Jeg bruker den rosa fra Ralph Lauren. Tror tallet 2 står på den. Lykke til med forføringen:P

Anonymous poster hash: 1e30f...ded

Skrevet

Det kommer jo faktisk helt an på mannen og deg.

Lukt er den sansen som har størst virkning på minner, og lukt er spesielt viktig i valg av partner. Men hvilken lukt en person foretrekker kommer helt an på hvilke minner en har knyttet til lukten.

Jeg brukte Jean Paul før, xn min elsket den, min mye kjæreste kan ikke forfra den fordi den minner han om ei fæl jente han kjente på ungdomsskolen..

Så dette med parfyme kan slå helt jævla feil.

Og en parfyme som lukter godt på deg, kan lukte noe helt annet på ei annen.

• Liker 1
Skrevet

Parfymen blander seg med din naturlige lukt, så en parfyme kan lukte svært forskjellig på ulike personer. :)

Skrevet

Du må prøve deg frem :) den duften som lukter godt på meg kan lukte kattepiss på ei anna ei... Tenk over hvilke dufter du liker (søt, syrlig, frisk, tunge etc) og spør om hjelp i et parfymeri :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...