lille thea Skrevet 18. juli 2004 #1 Skrevet 18. juli 2004 hei hei! er kanskje ikke det beste stedet å legge inn det jeg skal si men jeg gjør det for det. jeg er ei jente på 20 år. jeg har vært sammen med kjæresten min i 3 år, men i den siste tiden så synes jeg vi bare har glidd mere og mere fra hverandre. vi bor vær for oss, hjemme hos foreldrene våre. før var vi sammen vær eneste dag hvis det ikke var noe spessielt som skjer. nå er vi sammen toppen 2 ganger i uka. vi bor bare 4 km fra hverandre så da det tar 5 min å kjøre. når jeg spør han om vi skal finne på noe så er han som oftest sammen med kamerater eller så skal han trene. og han sier sjeldent at han elsker meg lenger. jeg er så utrolig redd for å miste han, for han er hele livet mitt. gråter vær dag fordi jeg er redd for å miste han. :-( han sier også at vi aldri går ut mere, å at når vi først gjør noe sammen så sitter vi bare i soffaen å ser på film. men hva skal man gjøre når man bor i en så liten by? her er det nesten ingen cafeer og kino og bowling kan bli litt trægt i lengden det også. er heller ingen kurs som går som vi kunne gjort sammen. alt skal være så himla dyrt! er ikke så lett deg når man er student. dette ble ett veldig syte innlegg, men det var godt å få sagt det. har ikke mange nære venner som jeg kan snakke med. hilsen thea
Gjest Chica Skrevet 18. juli 2004 #2 Skrevet 18. juli 2004 Skjønner at han syns det kan bli kjedelig i lengden å bare sitte å se på film sammen. Hva med å trene sammen, gå turer, lage mat, besøke venner, spille spill, dra på telttur etc etc. (Inne på Samliv og Relasjoner er det kanskje lettere å få svar på denne tyoen innlegg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå