Persephone Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Det poppet opp en spørreundersøkelse da jeg var inne på forumet og jeg tok meg tid til å ta den. Så kom det opp at jeg kunne velge mellom et par forskjellige premier. Det var et kamera til 9 kr eller en samsung galaxy til 69 kr. Er dette trygt å kjøpe?
Millimani Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Spørreundersøkelser skal ikke være lov å legge ut på KG? Hvorvidt det er trygt å kjøpe er vanskeligere å svare på. Kamera til 9 kroner? Usannsynlig
Persephone Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2014 Spørreundersøkelser skal ikke være lov å legge ut på KG? Hvorvidt det er trygt å kjøpe er vanskeligere å svare på. Kamera til 9 kroner? Usannsynlig Det var noe som poppet opp da jeg skulle åpne forumet. Det er fra jukebox.com. Her er linken: http://c1.jukebux.com/no/smartphone/3/38/0/39973926/
Millimani Skrevet 27. oktober 2014 #4 Skrevet 27. oktober 2014 Aha..., reklame igrunnen. Betingelser Du får jukebox.com ubehandlet backup i 14 dager for 69 kroner. I tillegg kan du vinne 15.000 kroner til lekre nye gadgets. Premiebeskrivelsen er kun et eksempel på hvordan du kan bruke de 15.000 kr. Du bestemmer selv hva pengene skal brukes til. Takk for at du deltar! Dersom du kun vil delta i konkurransen kan du sende en e-post til [email protected]. Du må være fylt 18 år for å bruke denne tjenesten Vi tar forbehold om at ditt valgte produkt kan være utsolgt hos leverandøren. Ved å betale 1 krone får du samtidig ubegrenset backup hos Jukebux.com til en verdi av kr 179,50. Abonnementet hos Jukebux er fortløpende og koster kr 490 pr. måned. Opplysninger som er gitt til Jukebux.com via denne nettsiden vil bli behandlet fortrolig og vil ikke bli distribuert eller solgt til tredjepart. Opplysningene vil utelukkende være tilgjengelige for Jukebux.com. Kontakt skjer bare via e-post ved påmelding og avmelding. Det er muligens trygt å kjøpe, men som du ser så er det slett ikke gratis.. Usikker på hva jeg ville gjort egentlig, men jeg ville ikke meldt meg inn i jukebox for 490 kr pr mnd, det er min mening. 1
Persephone Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2014 Aha..., reklame igrunnen. Betingelser Du får jukebox.com ubehandlet backup i 14 dager for 69 kroner. I tillegg kan du vinne 15.000 kroner til lekre nye gadgets. Premiebeskrivelsen er kun et eksempel på hvordan du kan bruke de 15.000 kr. Du bestemmer selv hva pengene skal brukes til. Takk for at du deltar! Dersom du kun vil delta i konkurransen kan du sende en e-post til [email protected]. Du må være fylt 18 år for å bruke denne tjenesten Vi tar forbehold om at ditt valgte produkt kan være utsolgt hos leverandøren. Ved å betale 1 krone får du samtidig ubegrenset backup hos Jukebux.com til en verdi av kr 179,50. Abonnementet hos Jukebux er fortløpende og koster kr 490 pr. måned. Opplysninger som er gitt til Jukebux.com via denne nettsiden vil bli behandlet fortrolig og vil ikke bli distribuert eller solgt til tredjepart. Opplysningene vil utelukkende være tilgjengelige for Jukebux.com. Kontakt skjer bare via e-post ved påmelding og avmelding. Det er muligens trygt å kjøpe, men som du ser så er det slett ikke gratis.. Usikker på hva jeg ville gjort egentlig, men jeg ville ikke meldt meg inn i jukebox for 490 kr pr mnd, det er min mening. Huff da! Er litt usikker på om jeg forstår dette helt rett. Er det sånn at jeg kan velge om jeg vil ha backup og om jeg vil melde meg inn? Er det altså mulig å bare kjøpe telefonen uten å kjøpe noe abonnement?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå