Gå til innhold

Hvor går grensen?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvor mener dere grensen til utroskap går? Jeg er samboer og har en gutt på 9 mnd. For en stund siden møtte jeg en gutt som jeg etter hvert har blitt godt kjent med, jeg liker godt og være med han og vi kan gi hverandre en god klem og en suss på munnen men ikke noe mere. Synes dere dette er galt av meg? :roll::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg forstar ikke helt......har du en gutt/sonn pa 9 maneder, eller har du kjareste som du har vart sammen med i 9 maneder?

Hvis du allerede har en kjareste sa er det vel ok a vare venner med en gutt, men det virker kanskje som om du allerede har folelser for han i og med at du spor........og da burde du nok ikke treffe han noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det du vil tillate din partner og gjør kun det din partner tillater deg og seg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Så lenge du ikke legger noen slags følelser i det, så er det vel greit..?

Jeg hadde ikke likt hvis kjæresten min hadde gjort noe slikt med en av jentevennene mine, siden jeg er så sjalu av meg, men jeg hadde heller ikke sett på det som utroskap, siden jeg er trygg på min egen kjærestes kjærlighet til meg og jeg vet at han ALDRI ville gjort noe for å såre meg bevisst. Men du velger selvfølgelig selv, kan ikke bestemme hva du skal gjøre eller ikke - det er noe du og kjæresten din skal finne ut sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke likt at min kjære kysset andre jenter på munnen! Det er vel ikke akkurat utroskap, men jeg hadde likevel ikke likt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...