laperla Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Hei, Jeg er (dessverre) på utkikk etter en ny flytende highlighter, da min elskede Skin Illuminator i Rose fra St. Tropez ikke lenger er å få tak i. Denne highlighteren har en rosa tone, uten voldsomme shimmerkorn. Den ser naturlig ut, og gjør at jeg ser frisk og fresh ut. Kan legge til at den må passe til en blek hud med kald undertone. Er det noen som har noen tips til dupes? Tusen lig takk på forhånd.
smygende_lodde Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg bruker denne, den gir en rosa glød og skimmer, uten å se ut som om man har kastet en boks med glitter på kinnet :-)
^^Belle^^ Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 Den ser veldig lik ut som High Beam fra Benefit synes jeg. Jeg er selv ''allergisk'' mot glitter, men High Beam ser veldig naturlig og fin ut.
laperla Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2014 Tusen takk for svar dere Har sett begge alterativene, men fortsatt usikker på hvem jeg bør gå for. Høres lovende ut at begge ikke gir discokule assosiasjoner. Ser Born to glow fra NYX til en billig penge på ebay. Lurer på om jeg bare skal prøve den først. High Beam har jeg lest om mange ganger, men jeg har aldri fått prøvd denne på, dessverre. Der derfor jeg ikke har turt å bestille den. Andre tips og/eller innspill?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå