AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg er heterofil gutt, men kunne ikke tenkt meg kjæreste. Klarer meg greit uten sex også, selv om det føles som et behov. Ellers vil jeg helst bare være alene. Jeg har vært forelska kun en eneste gang. Og det var ikke med kjæresten jeg hadde i et halvt år, som jeg forøvrig ikke hadde følelser for. Det er 10 år siden jeg var forelska, og da gikk jeg på videregående. Jeg tror ikke jeg har evnen til å bli forelska igjen, da jeg føler et kaldt forhold til det å være sammen med en person.. Er jeg rar, unormal? Anonymous poster hash: df9cd...9e3
Gjest extra Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg er heterofil gutt, men kunne ikke tenkt meg kjæreste. Klarer meg greit uten sex også, selv om det føles som et behov. Ellers vil jeg helst bare være alene. Jeg har vært forelska kun en eneste gang. Og det var ikke med kjæresten jeg hadde i et halvt år, som jeg forøvrig ikke hadde følelser for. Det er 10 år siden jeg var forelska, og da gikk jeg på videregående. Jeg tror ikke jeg har evnen til å bli forelska igjen, da jeg føler et kaldt forhold til det å være sammen med en person.. Er jeg rar, unormal? Anonymous poster hash: df9cd...9e3 Absolutt ikke. Du er ikke alene om å føle slik. Kanskje det er usikkerhet rundt følelser og hvordan forholde seg til de dersom de ble sterke? Det er liksom så mye man må investere av seg selv, og en kan risikere å bli stående igjen såret. Mange pleier egne interesser og har ikke det sterke behovet for en partner, ingenting galt i det. Du er ikke unormal, men kanskje en dyp person?
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #3 Skrevet 26. oktober 2014 Tror det er ganske vanlig, spesielt i din alder. Har jo vært en tråd her om "hvorfor er det så få gutter i 20-årene som vil ha kjæreste" eller lignende. Et problem hvis du ikke vil ha kjæreste er jo at man kan miste en "drive" til å oppnå ting i livet, mange vil jo oppnå ting for å tiltrekke seg drømme-kjæresten. Men hvis du får den driven fra andre steder så er det greit. Men du skriver at du liker best å være alene? Helt alene, uten venner? Eller liker du deg i et sosialt miljø? Hvis du kun liker å være totalt alene, så er det ganske uvanlig. Anonymous poster hash: 15975...ff6 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #4 Skrevet 26. oktober 2014 Tror det er ganske vanlig, spesielt i din alder. Har jo vært en tråd her om "hvorfor er det så få gutter i 20-årene som vil ha kjæreste" eller lignende. Et problem hvis du ikke vil ha kjæreste er jo at man kan miste en "drive" til å oppnå ting i livet, mange vil jo oppnå ting for å tiltrekke seg drømme-kjæresten. Men hvis du får den driven fra andre steder så er det greit. Men du skriver at du liker best å være alene? Helt alene, uten venner? Eller liker du deg i et sosialt miljø? Hvis du kun liker å være totalt alene, så er det ganske uvanlig. Anonymous poster hash: 15975...ff6 Hvorfor trenger han den driven i det heletatt? Anonymous poster hash: 74daf...712
Chanchan Skrevet 26. oktober 2014 #5 Skrevet 26. oktober 2014 Du kan være aromantisk? Du bør uansett ikke føle deg presset til å bli forelsket og føle kjærlighet, du kan ha et fantastisk liv uten, og det medfører mye dritt og vonde ting som du da slipper!
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #6 Skrevet 26. oktober 2014 Hvorfor trenger han den driven i det heletatt? Anonymous poster hash: 74daf...712 Med drive mente jeg at man har lyst til å gjøre noe her i livet. Ellers blir jo livet ekstremt kjedelig, hvis man bare sitter på sofaen. Anonymous poster hash: 15975...ff6
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #7 Skrevet 27. oktober 2014 Med drive mente jeg at man har lyst til å gjøre noe her i livet. Ellers blir jo livet ekstremt kjedelig, hvis man bare sitter på sofaen. Anonymous poster hash: 15975...ff6 Åssen da? Tror du alle syns det er så gøy å gjøre andre ting enn å sitte i sofaen? Anonymous poster hash: 74daf...712
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #8 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg er heterofil gutt, men kunne ikke tenkt meg kjæreste. Klarer meg greit uten sex også, selv om det føles som et behov. Ellers vil jeg helst bare være alene. Jeg har vært forelska kun en eneste gang. Og det var ikke med kjæresten jeg hadde i et halvt år, som jeg forøvrig ikke hadde følelser for. Det er 10 år siden jeg var forelska, og da gikk jeg på videregående. Jeg tror ikke jeg har evnen til å bli forelska igjen, da jeg føler et kaldt forhold til det å være sammen med en person.. Er jeg rar, unormal? Anonymous poster hash: df9cd...9e3 Jeg er overbevist om at du har evnen til å forelske deg og vil kunne gjøre det dersom du åpner hjertet ditt når du møter en som virkelig er noe for deg- men inntil da så er det da ingenting i veien for å nyte et aktivt sexliv ? For man har da selvfølgelig seksuelle behov selv om man ikke har møtt noen man ønsker å ha et kjæresteforhold til enda . Anonymous poster hash: aa1b5...c53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå