Cortex81 Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Hvorfor er det slik at det motsatte kjønn (jenter for min del) er mest interessert når man er opptatt enn når man er singel? Virker som om jenter syns en blir mer attraktive når man er opptatt enn når man er singel. Har noen noe teorier eller svar på hvorfor dette (evt) er sant? Hvorfor er det slik at det motsatte kjønn (jenter for min del) er mest interessert når man er opptatt enn når man er singel? Virker som om jenter syns en blir mer attraktive når man er opptatt enn når man er singel. Har noen noe teorier eller svar på hvorfor dette (evt) er sant?
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 Det har vært en syk lang tråd om dette for litt siden, virker som temaene bare blir resirkulert. For min del blir fyren mye mindre attraktiv når han er opptatt. Virker nemlig som noen opptatte fyrer flørter med single jenter kun for å få et ego-boost, mens dama venter på ham hjemme. Jeg vil ikke ha hans sinna ex på kjøpet. Gidder heller ikke bruke tid på en som har en dame som sannsynligvis overvåker mobilen hans, plutselig er man blokkert. Hvis han har barn vil jeg iallefall ikke ha en sinna stemor eller stebarn med i dealen. Men noen jenter synes det er spennende å teste attraktiviteten sin ved å sjekke opp opptatte fyrer for å høre om hvor utro han er villig til å være i løpet av samtalen, og så bare ditche ham. Nei takk til opptatte fyrer. Anonymous poster hash: 8da17...fc4
Blondepiken Skrevet 26. oktober 2014 #3 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg tror noen syns en opptatt mann er mindre interessant fordi de ikke ønsker å være med på utroskapsgreier. Og så tror jeg at noen syns menn er mer attraktive når de er i et forhold, fordi det da kan tenkes at de er en "kjærestetype", noe jeg tror mange jenter setter pris på.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #4 Skrevet 27. oktober 2014 Fordi at andre jenter vil ha en gutt er attraktivt for jenter. Anonymous poster hash: 4a7aa...753
sweg Skrevet 27. oktober 2014 #5 Skrevet 27. oktober 2014 Når jeg leste overskriften tenkte jeg automatisk på durian, en frukt som er forbudt i store deler av Asia
Gjest HowardRoark Skrevet 27. oktober 2014 #6 Skrevet 27. oktober 2014 Det er et uttrykk som heter, "The hungry don't get fed", og det stemmer som regel ganske bra, ikke kun i romantikkens verden. Selvsagt kan det være at noen liker forbuden frukt, men jeg antar at det er mer det at menn som er i et forhold blir mer avslappet, mindre desperate, slutter å prøve så hardt og blir mer selvsikre. I tillegg er man på en måte forhåndsgodkjent om man alt er sammen med en attraktiv kvinne, altså man tenker automatisk at om han er sammen med en flott kvinne, så må dette være en attraktiv mann med gode kvaliteter. Dette er en av mange heuristikker vi mennesker bruker, dog ofte ubevisst, i.e., "Hvis alle andre gjør det, så må det være bra."
Cortex81 Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2014 Men noen jenter synes det er spennende å teste attraktiviteten sin ved å sjekke opp opptatte fyrer for å høre om hvor utro han er villig til å være i løpet av samtalen, og så bare ditche ham. Anonymous poster hash: 8da17...fc4 Må si at den der har jeg aldri tenkt på før. Kan tom huske 2 tilfeller hvor jenta flørta ganske oppenlyst foran exen og hennes venninner. That makes sense.. takk for tanken.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #8 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg var mye mer attraktiv da jeg hadde samboer. Merkelige greier. Innbiller meg kanskje at jeg kan ha utstrålt bedre selvtillitt eller noe på den tiden. Var jo aldri ute etter noe, så virket kanskje mer avslappet? Ikke vet jeg. Kan ikke si jeg stresser med å lete etter ONS eller noe, men tidligere hendte det at damer tok tydeligere initiativ mye oftere enn nå. Anonymous poster hash: 30f44...917
Purple Diamond Skrevet 27. oktober 2014 #9 Skrevet 27. oktober 2014 Man vil vel ofte ha det man ikke kan få.
Gjest Tamsi Skrevet 27. oktober 2014 #10 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg for min del mister all interesse for menn som er opptatt, og har stort sett forstått det sånn at mange andre gjør det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå