Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

selv om den ene er interessert så blir det ikke noe mindre onenightstand den av den grunn. kanskje han oppfatter det som en en gangs greie. og det er jo nettopp det det er, foreløpig ihvertfall

Men da er det i så fall en one night stand for han ikke nødvendigvis for henne. Det er en ganske stor forskjell. Vi oppfatter alle virkeligheten forskjellig, og en annens virkelighet er ikke den samme som min.

Jeg skjønner ikke hvorfor vi i det hele tatt diskuterer dette? Diskusjonen burde vært død for lenge siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde aldri hatt en ONS med ei jente som var i omgangskretsen om jeg ikke ville noe mer.

• Liker 3
Skrevet

TS her. Vi har avtalt å finne på noe sammen i helgen igjen. Så kanskje det skjer mer da :)

Anonymous poster hash: 37126...da9

• Liker 1
Gjest krokodillen
Skrevet

Men da er det i så fall en one night stand for han ikke nødvendigvis for henne. Det er en ganske stor forskjell. Vi oppfatter alle virkeligheten forskjellig, og en annens virkelighet er ikke den samme som min.

Jeg skjønner ikke hvorfor vi i det hele tatt diskuterer dette? Diskusjonen burde vært død for lenge siden.

but still. onenightstand. det ligger i ordet. har de ikke sex mer enn en gang så er det en onenightstand uansett om ho vil noe mer eller ei.

Skrevet

but still. onenightstand. det ligger i ordet. har de ikke sex mer enn en gang så er det en onenightstand uansett om ho vil noe mer eller ei.

Det her er siste gang jeg svarer deg. Tror ikke du har noen interesse av å prøve å forstå noe annet enn hva du selv mener.

Om en vil noe mer og den andre ikke så vil ikke sexen være en one night stand for den personen som ønsker noe mer.

Akkurat i dette tilfelle er det rart å gjøre en seksuell handling med en i vennekretsen om man ikke ønsker noe mer uten å ha spesifisert det på forhånd. Men nå gjentar jeg bare meg selv (igjen) og jeg tror ikke du noen gang kommer til å fatte hva jeg skriver. Litt hakk i plata på deg. Setter en strek her.

• Liker 1
Skrevet

TS her. Vi har avtalt å finne på noe sammen i helgen igjen. Så kanskje det skjer mer da :)

Såbra TS! Håper det ordner seg for dere, som håpløs romantiker heier jeg på dere :nigo:

Skrevet

Såbra TS! Håper det ordner seg for dere, som håpløs romantiker heier jeg på dere :nigo:

Takk for det!! Han spurte faktisk til min store overraskelse om vi skulle se film sammen ikveld og, så skal snart møte ham nå :danse:

• Liker 5
Skrevet

Ja for mange menn er det helt normalt å kose og prate dagen derpå, man kan tenke at den typiske playern som bare vil ha sex vil komme til å hoppe ut av senga så fort han våkner. Jeg har flere erfaringer som tilsier det motsatte :) Menn har vel behov for kos og nærhet de og, uten at det betyr at de er seriøse av den grunn. Lett å bli forvirra!

Skrevet

Men nå se det jo ut som at i ditt tilfelle er han interessert :D Så bra!

Skrevet

Har en periode hatt et godt øye til en som studerer sammen med meg. Det vil si at jeg er ganske så betatt av ham. Første gangen vi var ute på byen sammen (halvannen måned siden kanskje), så merket jeg at han var veldig "på" meg, men ingenting skjedde for vi kom vekk fra hverandre. Vi har hatt mye kontakt hver dag utenom studiene, men det har som oftest vært jeg som har tatt kontakt. Vi har mange felles kamerater, og har ofte filmkvelder o.l. sammen.

Når vi er edru er han mye mer forsiktig. Er vel gjerne naturlig at folk løsner mer opp når de drikker, men jeg er veldig utadvent av meg uavhengig av alkohol. Han virker ganske sjenert.

Igår spurte jeg om han ville se en film med meg (bare meg altså) på kvelden, men han skulle ut på pizza, øl, og se fotball med gutta og spurte om ikke jeg ville bli med. Jeg hang meg på, ble en bytur i tillegg, og etterhvert som alkoholen kom inn ble det mer og mer stemning mellom oss, og det endte med at vi kysset. Vi skulle ha sex, men fordi han hadde drukket for mye funket det ikke.. Men han gikk ned på meg. Han følte seg jo selvsagt teit som ikke fikk den helt opp, men jeg sa at det ikke gjorde noe og at vi fikk ta det igjen. Da vi våknet på formiddagen lå vi i sengen og bare koste og pratet i 5 timer, ingen av oss ville stå opp.

Jeg har aldri hatt en one night stand før, er dette "normalt"? Altså kosen og dette etterpå, ikke det at det ikke ble samleie :fnise: Eller er det kanskje indikasjon på mer interesse? Jeg blir så usikker fordi vi var jo fulle da vi havnet i seng sammen, og det er som oftest jeg som spør om han vil være med på ting. Vet det bare er å ta tiden til hjelp, men det er lettere sagt enn gjort når man er rusa på oksytocin ;)

Hvem synes at en onenightstand er bra? Greit det er godt med sex, men det føles faktisk ikke bra ut, for lengselen etter den rette blir jo enda tyngre da. :) Slik er det for meg ihvertfall :)

Skrevet

Hvordan gikk det? Hvor gamle er dere forresten?

Anonymous poster hash: 7e060...c6b
Skrevet

Hvordan gikk det? Hvor gamle er dere forresten?

Det endte opp med at flere av kompisene våre dukket opp, plutselig var vi 9 stk.. :plystre: ikke akkurat det hverken jeg eller han hadde forestilt oss, hehe. Men vi fikk i det minste sitte ved siden av hverandre i sofaen da :fnise: Prøvde å være litt alene sammen etter filmen, men det er jo alltid en i gjengen som aldri drar hjem ;) så det gikk ikke helt etter planen. Ikke bare bare å ha masse felles venner heller. Men herlighet, jeg er fornøyd med at han inviterte til film jeg! Vi snakket litt sammen på meldinger etter at jeg hadde dratt og han sa det var nedtur at han måtte sove alene, sååå :nigo:

Vi er i begynnelsen av 20 årene begge to.

Skrevet

Jeg er nødt å spørre hvor omtrent i landet dette er, for dette høres ut som bestekompisen min! Han har fortalt om ei jente på studiet hans, som er klengete, maser om å finne på noe osv, så følte han at han måtte spørre henne om å se film alene med henne, siden hun hadde spørt så mange ganger og fått avslag. Håper ikke dette er deg da! Var bare det at det du har beskrevet er AKKURAT det kompisen min har beskrevet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...