Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en periode hatt et godt øye til en som studerer sammen med meg. Det vil si at jeg er ganske så betatt av ham. Første gangen vi var ute på byen sammen (halvannen måned siden kanskje), så merket jeg at han var veldig "på" meg, men ingenting skjedde for vi kom vekk fra hverandre. Vi har hatt mye kontakt hver dag utenom studiene, men det har som oftest vært jeg som har tatt kontakt. Vi har mange felles kamerater, og har ofte filmkvelder o.l. sammen.

Når vi er edru er han mye mer forsiktig. Er vel gjerne naturlig at folk løsner mer opp når de drikker, men jeg er veldig utadvent av meg uavhengig av alkohol. Han virker ganske sjenert.

Igår spurte jeg om han ville se en film med meg (bare meg altså) på kvelden, men han skulle ut på pizza, øl, og se fotball med gutta og spurte om ikke jeg ville bli med. Jeg hang meg på, ble en bytur i tillegg, og etterhvert som alkoholen kom inn ble det mer og mer stemning mellom oss, og det endte med at vi kysset. Vi skulle ha sex, men fordi han hadde drukket for mye funket det ikke.. Men han gikk ned på meg. Han følte seg jo selvsagt teit som ikke fikk den helt opp, men jeg sa at det ikke gjorde noe og at vi fikk ta det igjen. Da vi våknet på formiddagen lå vi i sengen og bare koste og pratet i 5 timer, ingen av oss ville stå opp.

Jeg har aldri hatt en one night stand før, er dette "normalt"? Altså kosen og dette etterpå, ikke det at det ikke ble samleie :fnise: Eller er det kanskje indikasjon på mer interesse? Jeg blir så usikker fordi vi var jo fulle da vi havnet i seng sammen, og det er som oftest jeg som spør om han vil være med på ting. Vet det bare er å ta tiden til hjelp, men det er lettere sagt enn gjort når man er rusa på oksytocin ;)

Anonymous poster hash: 37126...da9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjedd med meg og flere one nightstander før. Har vi hatt god kjemi og snakket bra, hender det at vi ligger i sengen i noen timer og bare snakker om alt mulig rart og bare koser:)

Anonymous poster hash: 7135e...adc
Skrevet

Dette høres ikke ut som en one night stand, hvor har du det fra??

Han er jo tydelig interessert i deg og vice versa.. Det er vel heller første gangen dere gjorde noe annet enn å flørte?

• Liker 5
Skrevet

Han er jo tydelig interessert i deg og vice versa.. Det er vel heller første gangen dere gjorde noe annet enn å flørte?

Tenkte det er det siden vi halvveis hadde sex og det bare har skjedd en gang.. haha :) men så bra! Håper du har rett. Er første gangen noe har skjedd ja :)

Skrevet

Også tenker jeg automatisk one night stand når man har sex med noen for første gang på fylla.. TS

Skrevet

Jeg har hatt ONS med 6 gutter til sammen, hvor to av de har vært kosete dagen derpå. Litt sånn som du beskrev! Men det skal sies at disse to var gutter jeg kjente fra før, og hadde flørtet med i en liten stund, altså ikke fremmede jeg møtte på byen.

Til dere som definerer ONS: Hva er egentlig definisjonen? Ja, sex for en kveld, men om man har sex med en person man allerede kjenner, men det skjer kun en gang, er det da en ONS?

Anonymous poster hash: a9889...6f0
Skrevet

En one night stand er jo gjerne sex med en person hvor det som regel ikke utvikler seg til noe mer. Det er i hvert fall utgangspunktet for begge to. Det virker ikke som om dette er noe som bare handler om sex for dere eller en engangsgreie. Lykke til med fyren da :) Håper det blir mer vellykket neste gang. Kanskje like greit, for da kan dere gjøre det edru :)

Skrevet

En one night stand er jo gjerne sex med en person hvor det som regel ikke utvikler seg til noe mer. Det er i hvert fall utgangspunktet for begge to. Det virker ikke som om dette er noe som bare handler om sex for dere eller en engangsgreie. Lykke til med fyren da :) Håper det blir mer vellykket neste gang. Kanskje like greit, for da kan dere gjøre det edru :)

Takk for det! Håper du har rett, jeg liker ihvertfall ham veldig godt! :)

• Liker 1
Skrevet

TS her igjen.

Jeg spurte ham på søndagen om han ville se en film sammen på kvelden, men han var forståelig nok sliten etter helgen, og hadde en stor prøve på skolen dagen etter så det ble ingenting.

Igår var vi sammen igjen, sammen med kompisgjengen. Jeg spurte om vi ikke skulle ta og se en film bare oss to, men han ville heller være sammen med alle og se tv. Da vi skulle gå hvert til vårt på kvelden var han ikke helt som han pleier og prøvde likevel å være lengst mulig med meg.

Burde jeg bare la være og spørre om han vil finne på noe sammen med meg nå, og vente på at han tar initiativ? Føler jeg maser sånn.

Kanskje det bare var en ONS for ham likevel :sukk:

Gjest krokodillen
Skrevet

jaha? hva er et som får deg til å tro det ikke er en one night egentlig?

Skrevet

jaha? hva er et som får deg til å tro det ikke er en one night egentlig?

Siden de flørta over en periode før det skjedde. De har mange felles venner, og lå og koste og prata i 5(!) timer etterpå.

Bare tiden vil vise, men jeg syns ikke det hørtes ut som en one night stand.

• Liker 1
Gjest krokodillen
Skrevet

Siden de flørta over en periode før det skjedde. De har mange felles venner, og lå og koste og prata i 5(!) timer etterpå.

Bare tiden vil vise, men jeg syns ikke det hørtes ut som en one night stand.

At man er i felles vennegjeng, koser etter wt knull og flørta et par ganger er ikke noe sikre tegn på at det er noe mer enn et ligg. Det er en del av spenninga og jakten det

Skrevet

At man er i felles vennegjeng, koser etter wt knull og flørta et par ganger er ikke noe sikre tegn på at det er noe mer enn et ligg. Det er en del av spenninga og jakten det

Nei, hvor har du lest at jeg skriver at det er sikre tegn?

Jeg skrev at jeg syns det virket sånn. Du spurte om hvorfor jeg trodde det og jeg svarte. Skrev aldri noen sted at noe var sikkert.

• Liker 2
Gjest krokodillen
Skrevet

Nei, hvor har du lest at jeg skriver at det er sikre tegn?

Jeg skrev at jeg syns det virket sånn. Du spurte om hvorfor jeg trodde det og jeg svarte. Skrev aldri noen sted at noe var sikkert.

og jeg forstår ikke hvorfor det virker sånn? ingen av disse "tegnene" er vel egentlig noe tegn på at de er noe mer

Skrevet

og jeg forstår ikke hvorfor det virker sånn? ingen av disse "tegnene" er vel egentlig noe tegn på at de er noe mer

Okei, da har vi vel forskjellig oppfatning av en one night stand da.

• Liker 1
Gjest krokodillen
Skrevet

Okei, da har vi vel forskjellig oppfatning av en one night stand da.

egentlig ikke. en one night er nettopp det det er. et engangs ligg. og ts har ikke hatt sex med han mer enn en gang enda og dermed er det kun en onenightstand foreløpig

Skrevet

egentlig ikke. en one night er nettopp det det er. et engangs ligg. og ts har ikke hatt sex med han mer enn en gang enda og dermed er det kun en onenightstand foreløpig

Du er en person som takler dårlig at andre har andre meninger enn deg eller?

En one night stand er i min mening når begge er inneforstått med at det er ett engangsligg. Når man kjenner hverandre fra før, og flørter ligger det forventninger til at noe mer skal skje.

• Liker 2
Gjest krokodillen
Skrevet

Du er en person som takler dårlig at andre har andre meninger enn deg eller?

En one night stand er i min mening når begge er inneforstått med at det er ett engangsligg. Når man kjenner hverandre fra før, og flørter ligger det forventninger til at noe mer skal skje.

jeg takler det helt fint. det jeg finner merkelig er at du lager din egen definisjon på et ord som er ganske selvforklarende. har man hatt sex EN gang så har man fremdeles bare hatt sex EN gang. det er derfor det kalles ONEnightstand. det ligger i ordet. og selv om de har ulik oppfattelse av hele greia, så er det fremdeles et engangsligg, foreløpig.

jeg hadde en gang sex med en kompis. var ikke dette et onenightstand fordi vi kjente hverandre fra før? jo faktisk, det var en onenight selv om vi kjente hverandre, vi lå jo bare sammen EN gang

ordet onenightstand er rimelig selvforklarende, syns du ikke?

Skrevet

jeg takler det helt fint. det jeg finner merkelig er at du lager din egen definisjon på et ord som er ganske selvforklarende. har man hatt sex EN gang så har man fremdeles bare hatt sex EN gang. det er derfor det kalles ONEnightstand. det ligger i ordet. og selv om de har ulik oppfattelse av hele greia, så er det fremdeles et engangsligg, foreløpig.

jeg hadde en gang sex med en kompis. var ikke dette et onenightstand fordi vi kjente hverandre fra før? jo faktisk, det var en onenight selv om vi kjente hverandre, vi lå jo bare sammen EN gang

ordet onenightstand er rimelig selvforklarende, syns du ikke?

Vel, jeg har ikke funnet noen offentlig definisjon på det; men her er noe jeg har hentet fra wikipedia:

Tilfeldig sex, også kalt «one-night stand» eller «en-natts forhold», er seksuell samkvem, f.eks. samleie, mellom to mennesker som ikke er basert på kjærlighet og der det som oftest ikke foreligger noen intensjoner om å starte et varig forhold.Det er svært individuelle synspunkter knyttet til denne formen for sex.

Jeg syns det passer overens med hva jeg selv definerte det som. TS er interessert i fyren, derfor har ikke jeg oppfattet at hun anså det som en engangsgreie, og derfor jeg igjen syns det var rart at hun brukte det ordet for det.

• Liker 2
Gjest krokodillen
Skrevet

Vel, jeg har ikke funnet noen offentlig definisjon på det; men her er noe jeg har hentet fra wikipedia:

Tilfeldig sex, også kalt «one-night stand» eller «en-natts forhold», er seksuell samkvem, f.eks. samleie, mellom to mennesker som ikke er basert på kjærlighet og der det som oftest ikke foreligger noen intensjoner om å starte et varig forhold.Det er svært individuelle synspunkter knyttet til denne formen for sex.

Jeg syns det passer overens med hva jeg selv definerte det som. TS er interessert i fyren, derfor har ikke jeg oppfattet at hun anså det som en engangsgreie, og derfor jeg igjen syns det var rart at hun brukte det ordet for det.

selv om den ene er interessert så blir det ikke noe mindre onenightstand den av den grunn. kanskje han oppfatter det som en en gangs greie. og det er jo nettopp det det er, foreløpig ihvertfall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...