ringblomst Skrevet 18. juli 2004 #1 Skrevet 18. juli 2004 Jeg vil ha en klassisk frisyre uten dill, så jeg kommer mest sannsynlig til å ha en svinevalke/svinekam. Hva med deg? Har du et bilde på hvordan du så ut/ vil se ut - så vis det fram .
Bokalven Skrevet 18. juli 2004 #2 Skrevet 18. juli 2004 Aner ikke. Men sikkert oppsatt på en eller annen måte. den tid, den sorg.
Vendelin Skrevet 18. juli 2004 #3 Skrevet 18. juli 2004 Skal ha det halvt oppsatt. Ikke noe klassisk, stiv frisyre på meg Mange pene oppsatser av håret, men jeg er ikke den "stive", pertentlige typen til vanlig og vil heller ha en litt røffere stil. Ved valg av frisyre mener jeg man burde tenke på hvordan man representerer seg til daglig, slik at man ikke blir en "ny"/annen person i bryllupet sitt. ...men det er bare min mening
Gjest MrsL Skrevet 18. juli 2004 #4 Skrevet 18. juli 2004 Jeg hadde med bilde av denne frisyren til min frisør og vi tok utgangspunkt i den da vi ordnet mitt hår.
Gjest Madley Skrevet 18. juli 2004 #5 Skrevet 18. juli 2004 Jeg skal bare blåse det på plass.. Akkurat som jeg pleier.. Men seriøst. Håret er kort og det er ikke så mange valgmuligheter.
Gjest Poirot Skrevet 18. juli 2004 #6 Skrevet 18. juli 2004 Joda Madley, min frisør sier det er masse man kan gjøre med kort hår. Jeg har omtrent som deg på bildet, og satser på en kort, rufsete og litt rampete frisyre. Er ikke så stiv og stram og da vil ejg ikke være det på håret heller.
Gjest Madley Skrevet 18. juli 2004 #7 Skrevet 18. juli 2004 Hehe...ok, det er en del valgmuligheter da. Jeg skal være litt rampete og rufsete på håret. Kler ikke den glattslikkete typen
lineej Skrevet 18. juli 2004 #8 Skrevet 18. juli 2004 Jeg har bestemt meg for å ha litt oppsatt med blomster, har forstått at en kan få blomsterbutikken til å lage slike blomster punkter. Noen som vet?
*marte* Skrevet 18. juli 2004 #9 Skrevet 18. juli 2004 Jeg hadde med meg dette bildet til frisøren. Skal prøve å få lagt ut et bilde av hvordan håret mitt så ut i morgen. Det ble ikke helt likt for å si det sånn, men fint allikevel.
Gjest MrsL Skrevet 18. juli 2004 #10 Skrevet 18. juli 2004 Jeg hadde med meg dette bildet til frisøren. Skal prøve å få lagt ut et bilde av hvordan håret mitt så ut i morgen. Det ble ikke helt likt for å si det sånn' date= men fint allikevel. Det var ett av tre bilder jeg hadde med meg også :-)
~*Unni*~ Skrevet 18. juli 2004 #11 Skrevet 18. juli 2004 Jeg har også kort og rufsete frisyre som Madley og Poirot skriver. Er det noen som har bilder av noe brudete tøfft og rufsete? Skal ha tiara også men har altså ikke funnet bilder noe sted med korte rufsete brudefrisyrer.... Men jeg så nettopp på MTV at Sharon Osborne hadde en lignende frisyre....Noen sett den?
Lotte20 Skrevet 18. juli 2004 #12 Skrevet 18. juli 2004 En romantisk look med litt rufsete krøller bak tiaraen, og slør bak. Under sløret skal det henge endel korketrekkere, slik at det blir stilig når jeg tar av sløret utpå kvelden
Gjest Poirot Skrevet 18. juli 2004 #13 Skrevet 18. juli 2004 Jeg har også kort og rufsete frisyre som Madley og Poirot skriver. Er det noen som har bilder av noe brudete tøfft og rufsete? Skal ha tiara også men har altså ikke funnet bilder noe sted med korte rufsete brudefrisyrer.... Men jeg så nettopp på MTV at Sharon Osborne hadde en lignende frisyre....Noen sett den? Lite bilder av penfrisyrer med kort hår, alle har langt hår når de gifter seg (yeah, right...). Jeg skal ha skrå lugg, rufsete litt over tiaraen og vippet litt ut ved ørene. Og lyse striper.
Vivekke Skrevet 18. juli 2004 #14 Skrevet 18. juli 2004 Jeg skal faktisk ikke gjøre noe spesielt med håret, har kort krøllete hår så der har jeg ikke mange valgmuligheter. Men har tenkt til å ha blomster i - så jeg tror det blir bra allikevel!
Gjest Madam Felle Skrevet 18. juli 2004 #15 Skrevet 18. juli 2004 Jeg har lyst til å ta spiralkrøller, og har da tenkt på å bare ha det hengende løst. Sånne oppsattte hår er ikke meg, for jeg har aldri hatt det før. Derfor vil jeg ha noe som er meg på den dagen, og det er masse krøller og håret hengende løst.
~*Unni*~ Skrevet 18. juli 2004 #16 Skrevet 18. juli 2004 Lite bilder av penfrisyrer med kort hår, alle har langt hår når de gifter seg (yeah, right...). Jeg skal ha skrå lugg, rufsete litt over tiaraen og vippet litt ut ved ørene. Og lyse striper. Akkurat slik jeg forestiller meg at jeg skal ha det Kan ikke helt se for meg meg med oppsatt hår....
Piarina Skrevet 18. juli 2004 #17 Skrevet 18. juli 2004 Jeg skal antagelig ha løse krøller i en litt romantisk rufsete-tøff stil, som er satt opp løst i en litt bred slags hestehale slik at håret syns forfra. Hvis noen skjønte den beskrivelsen... Og albue-lang slør, og noen blomster.
hoppende Skrevet 18. juli 2004 #18 Skrevet 18. juli 2004 Hehe, jeg bestemte meg for lenge siden. Skal ha sånn frisyre som Askepott i tre nøtter til Askepott, sånn som hun har på ballet. Synes det er skikkelig stilig. Mamma skal sette opp håret for meg, og vi har øvd oss flere ganger, og jeg blir kjempefornøyd hver gang
Sita Skrevet 19. juli 2004 #19 Skrevet 19. juli 2004 Jeg har laangt hår, så det blir vel å sette det opp, men det jeg er mest "redd" for, er at det blir så stramt at hodepinen dukker opp(plages litt med det da) så kanskje like greit å klippe seg
Hemligheten Skrevet 19. juli 2004 #20 Skrevet 19. juli 2004 Mitt hår er pinnekort og sånn skal jeg ha det. Jeg aner rett og slett ikke, men jeg kommer ikke til å spare. Der går grensen for mitt vedkommende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå