AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg hentet nye briller før helgen. Da jeg kom hjem og skulle se nøyere på brillene, ser jeg at på et sted på innfatningen så er det to bittesmå "hakk". Det ser ut som at fargen på innfatningen (grå) har skallet bittelitt av, og at fargen under (sølv) kommer frem. Sånn at i visse typer lys så skaper det litt reflekser akkurat der. Jeg må nevne at jeg er i overkant opphengt i detaljer, så det er sikkert ikke noe som andre folk legger merke til. Men litt irriterende for meg som vet om det. Jeg lurer på om dette er noe å klage på? Har kjøpt brillene på Specsavers forresten, og der har de jo sånn 100 % fornøydgaranti. Men litt usikker på om dette bare er flisespikkeri, og at jeg må regne med litt ujevnheter på nye innfatninger? Anonymous poster hash: c0b55...da4
Nåleputa Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 Hei, du kan bytte innfatningen om det er lakkskader på brillene. De skifter over glassene i den innfatningen som henger på veggen. 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #3 Skrevet 26. oktober 2014 Det blir en reklamasjon og du får ny innfatning. Er bare å gå og si fra Anonymous poster hash: 91ada...0b3 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #4 Skrevet 26. oktober 2014 Hei, du kan bytte innfatningen om det er lakkskader på brillene. De skifter over glassene i den innfatningen som henger på veggen. Tusen takk for svar En av fordelene med Specsavers er at da slapp jeg å få prøveinnfatningen som står utstilt, for jeg synes det er litt ekkelt med en innfatning som er prøvd på utallige ganger. Jeg fikk en helt ny når jeg bestilte den jeg har fått nå. Men vet du det 100 % sikkert at de da vil bruke den innfatningen som henger på veggen hvis jeg klager? Anonymous poster hash: f8bb6...448
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #5 Skrevet 26. oktober 2014 Tusen takk for svar En av fordelene med Specsavers er at da slapp jeg å få prøveinnfatningen som står utstilt, for jeg synes det er litt ekkelt med en innfatning som er prøvd på utallige ganger. Jeg fikk en helt ny når jeg bestilte den jeg har fått nå. Men vet du det 100 % sikkert at de da vil bruke den innfatningen som henger på veggen hvis jeg klager?Anonymous poster hash: f8bb6...448 De kan sikkert bestille helt ny innfatning til deg også, hvis du heller vil det. Bare gå og hør Anonymous poster hash: 91ada...0b3
Recruiter77 Skrevet 27. oktober 2014 #6 Skrevet 27. oktober 2014 Tusen takk for svar En av fordelene med Specsavers er at da slapp jeg å få prøveinnfatningen som står utstilt, for jeg synes det er litt ekkelt med en innfatning som er prøvd på utallige ganger. Jeg fikk en helt ny når jeg bestilte den jeg har fått nå. Men vet du det 100 % sikkert at de da vil bruke den innfatningen som henger på veggen hvis jeg klager? Anonymous poster hash: f8bb6...448 Hei Det er nok bare svært unntaksvis at utstillingsmodellen brukes til noe som helst. De er ikke ment for kundene annet enn til for å prøve på foran speilet. De bestiller nok en ny til deg, men om du skulle gjøre deg litt vrang og kreve en løsning ASAP, så kanskje de tyr til en slik løsning som å se om prøveinnfatningen kan benyttes. (om den er feilfri for eks), så bestiller de uansett en ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå