AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg har hatt to episoder med sykdom. Den ene var en blodpropp, og den andre gangen var det ryggen. Har ikke noe sykdom i familien. Har allerede uføreforsikring, men skulle jo gjerne hatt ulykkesforsikring og livsforsikring. Er det noen vits i å søke? Noen her som har fått forsikring på tross av sykdom? Anonymous poster hash: ce1aa...8d6
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 Kan nok tenkes at det blir reservert mot sirkulasjonssykdommer/skader, samt rygg relaterte skader/sykdommer. Anonymous poster hash: 6705d...c88
ninuska_ Skrevet 26. oktober 2014 #3 Skrevet 26. oktober 2014 Ja, jeg har helse- og livsforsikring med reservasjon på en kronisk lidelse
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #4 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg har hatt kreft, men er nå både livs- og uføreforsikret! Trodde aldri de skulle godta meg, men det gjorde de uten noen forbehold!Anonymous poster hash: c7ded...94d
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #5 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg har hatt kreft, men er nå både livs- og uføreforsikret! Trodde aldri de skulle godta meg, men det gjorde de uten noen forbehold!Anonymous poster hash: c7ded...94d Så bra! Jeg var midt i et bytte av forsikringsselskap da jeg fikk blodproppen. Sykt uflaks Hvilket forsikringsselskap har du? Anonymous poster hash: ce1aa...8d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå