Gå til innhold

Gammel flamme: Er dette et hint fra ham?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Chattet med en gammel flamme på fbook i dag.

For ca. 1 1/2 mnd.siden endte jeg det vi hadde på gang med å si jeg kun ønsket vennskap.Dette fordi jeg følte hans psykiske problemer gjorde et forhold veldig vanskelig. Det var en veldig tung avgjørelse for meg å ta.

Vi er på talefor fortsatt og hadde en hyggelig prat i dag om alt mulig,blant annet musikk.

Plutseilg sender ham meg link til en låt som heter "Love really hurts without you" og sa han hadde hørt mye på den i det siste og at den minnet ham litt om meg.

Jeg svarte jeg hadde noen sanger som minnet meg om han også,uten å gå dypere inn i hvilke.Da jeg spurte om det var noe spesiell grunn til at den sangen han linket til minnet litt om meg svarte han bare "Ingen spesiell grunn".

Hva skal jeg tro..Prøver han å sende meg et hint uten å ville ta sjansen på å snakke om det han føler?

Anonymous poster hash: dcf40...4bf
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tror nok han er interessert uten å ville være påtrengende.

Endret av Berit
Skrevet

Hmm. Med uttrykket 'gammel flamme' forstår jeg en man hadde noe på gang med for årevis siden. Ikke halvannen måned :-)

Men ja, det er tydelig at han fremdeles vil ha deg. Om du er sikker på at du ikke er interessert, bør du formidle dette til ham klart og tydelig.

Anonymous poster hash: 3c57a...f47

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...