Gjest lipgloss Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Hei Hvordan oppbevare strømpebukser og nylonstrømper best mulig. Vil gjerne høre deres erfaringer:)
Gjest Lille-pus Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 Det er nå jeg føler meg litt 'rigid' på en måte. Jeg vasker strømpene, og legger dem pent tilbake i den innpakningen de var i før jeg brukte dem. Så legger jeg dem fremst blant sine 'likemenn' i farve, tykkelse og fabrikat. Så legger jeg dem enten i en av skuffene i komoden på soverommet (der de mer spesielle strømpene og non-stretch nylon lagres), eller i en marblebox på badet som hverdagsstrømpene lagres i. Marblebox'ene er pappboksene som Matchesfashion leverer varene sine i. Med andre ord gjenbruk av en super eske. 1
Gjest lipgloss Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 Det er nå jeg føler meg litt 'rigid' på en måte. Jeg vasker strømpene, og legger dem pent tilbake i den innpakningen de var i før jeg brukte dem. Så legger jeg dem fremst blant sine 'likemenn' i farve, tykkelse og fabrikat. Så legger jeg dem enten i en av skuffene i komoden på soverommet (der de mer spesielle strømpene og non-stretch nylon lagres), eller i en marblebox på badet som hverdagsstrømpene lagres i. Marblebox'ene er pappboksene som Matchesfashion leverer varene sine i. Med andre ord gjenbruk av en super eske. Takk for tips:)) Tenkte jeg skulle begynne å legge dem i slike tynne blanke brødposer,bare slik de ikke bli ødelagt oppi skuffen
Gjest avocadoen Skrevet 27. oktober 2014 #4 Skrevet 27. oktober 2014 Det er nå jeg føler meg litt 'rigid' på en måte. Jeg vasker strømpene, og legger dem pent tilbake i den innpakningen de var i før jeg brukte dem. Så legger jeg dem fremst blant sine 'likemenn' i farve, tykkelse og fabrikat. Så legger jeg dem enten i en av skuffene i komoden på soverommet (der de mer spesielle strømpene og non-stretch nylon lagres), eller i en marblebox på badet som hverdagsstrømpene lagres i. Marblebox'ene er pappboksene som Matchesfashion leverer varene sine i. Med andre ord gjenbruk av en super eske. (på en positiv måte) hehehe, jeg stapper alt bare ned i undertøysskuffen. Du er flink
Kvist Skrevet 27. oktober 2014 #5 Skrevet 27. oktober 2014 Mine brettes litt halvhjertet (dvs holdes i en hånd etter toppen, legges dobbelt, dobbelt igjen osv, ingen utglatting eller tellekanter i det hele tatt) og stappes i en skuff. Jeg har en skuff til tykke strømpebukser og en til tynnere strømpebukser, pene strømper og stayups. Merker jeg er litt over LillePus sitt svar. Asså oppi pakka? Så mye styr... Imponert jeg. Men da har du kanskje ikke samme problemet jeg har med at jeg aldri husker navnet på de gode eller de dårlige, så jeg ender opp med å gjøre samme bomkjøp flere ganger heller
Gjest Lille-pus Skrevet 27. oktober 2014 #6 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg er ikke mindre surrete enn de fleste andre, og originalpakningen passer jo så fortreffelig også gjør det at jeg klarer holde litt oversikt over glaskapen (ordet omskrevet her med vilje ) Jeg har noen par, - for å si det uhyre forsiktig
Fiolinisten Skrevet 27. oktober 2014 #7 Skrevet 27. oktober 2014 Nå er jeg ikke like flink som Lille-pus her. Men hos meg funker det fint å ha dem i zip-lock poser i passe størrelse med lapp om hva som er i posene så jeg slipper å lete meg halvt ihjel etter å finne et bestemt par. Disse blir da igjen oppbevart i skuffen sammen med litt finere undertøy som korsetter, bustier, strømpeholdere osv. Ønsker å lage en egen skuff til dem, men akkurat nå har jeg ikke plass til det dessverre.
Gjest lipgloss Skrevet 28. oktober 2014 #8 Skrevet 28. oktober 2014 Mye bra tips her som jeg skal deff bruke,har så mye strømper og strømpebukser som jeg faktisk er redd for:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå