frk94 Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 en "venninnes" (eller mer som en bekjent, ikke daglig kontakt men hilser når man ser hverandre) sin eks kjæreste, eller en av eksens kompiser? Dersom det har gått en stund siden bruddet mellom evt. "venninnes" og eksens brudd og de er ferdige med hverandre, ser jeg virkelig ikke problemet. Eksen min nekter meg å bli sammen med en av hans kompiser selv om det var han som dumpet meg, han har listet opp en rekke navn jeg ikke får lov til å ha noen kontakt med . Skal nevnes at han fikk seg ny dame rett etter bruddet. Å jeg i mitt ondskapsfulle øyeblikk rotet meg bort i hans beste venn, det ble et helvete for både meg og han. Men det er heldigvis glemt og alt er bra i alle relasjoner nå. Men iallfall, synes dere at eksen til en bekjent og eksens kompiser et "forbudt" område og hvorfor? (dersom det ikke er barn involvert naturligvis)
umwar Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 Niks. Venter selv barn med "eksen" til en bekjent. Hadde noen hatt problemer med det hadde jeg ledd og blitt satt ut. Vær sammen med hvem enn du ønsker, så lenge du er klar for eventuelle konsekvenser det medfører. Dersom min eks hadde gitt meg en slik liste hadde jeg ledd meg ihjel, og et kort øyeblikk vurdert å ta listen som en utfordring : 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #3 Skrevet 26. oktober 2014 Niks. Venter selv barn med "eksen" til en bekjent. Hadde noen hatt problemer med det hadde jeg ledd og blitt satt ut. Vær sammen med hvem enn du ønsker, så lenge du er klar for eventuelle konsekvenser det medfører. Dersom min eks hadde gitt meg en slik liste hadde jeg ledd meg ihjel, og et kort øyeblikk vurdert å ta listen som en utfordring : Typisk!Anonymous poster hash: 212f2...540 1
umwar Skrevet 26. oktober 2014 #4 Skrevet 26. oktober 2014 Typisk!Anonymous poster hash: 212f2...540 Utdyp hva som er "typisk" med det.
Gjest Blondie65 Skrevet 26. oktober 2014 #5 Skrevet 26. oktober 2014 Å være sammen med nære venninners eks kort tid etter bruddet ser jeg på som ekkelt. Og det er fordi at man deler litt for mye. Å være sammen med en bekjents eks, der bruddet ligger langt tilbake i tid er noe helt annet.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #6 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg har aldri datet en venninnes eks og kommer ikke til det heller Det er da vitterlig nok mennesker på jorden til at man skal knulle rundt i mindre sosiale sirkler. Folk på bygda tenker sikkert annerledes. Anonymous poster hash: e138a...7ec 3
Alice123 Skrevet 26. oktober 2014 #7 Skrevet 26. oktober 2014 Hadde eksen min gitt meg en liste over folk jeg ikke skulle rote meg borti, hadde jeg bare ledd.
Infinite Skrevet 26. oktober 2014 #8 Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Hvis det er snakk om bare en bekjent, så tenker jeg at det ikke er så farlig. Men hvis det er snakk om å skulle gå inn i et forhold med eksen til ei venninne, så ville det vært helt uaktuelt for min del, no matter what! For det første ville det garantert på en eller annen måte vært ødeleggende for vennskapet. For det andre ville jeg faktisk hatt litt problemer med å skulle ha et fungerende sexliv og kjærlighetsliv med en som også har hatt det med venninna mi. Det ville for min del vært forstyrrende. Endret 26. oktober 2014 av Infinite
Gjest constance90 Skrevet 26. oktober 2014 #9 Skrevet 26. oktober 2014 Bekjent hadde jeg ikke brydd meg om men jeg blir ikke sammen med mine nære venniners ekser.
Gjest Blondie65 Skrevet 26. oktober 2014 #10 Skrevet 26. oktober 2014 Altså, min eks kan holde på med hvem han vil, han er historie. Men nære venninner som jeg skal forholde meg til kan godt holde seg unna min eks - har de ikke mer vett så forblir de ikke nære venner. Det handler både om at jeg ikke ønsker å pleie nær kontakt med min eks i nåtid og fremtid og også hva jeg ikke ønsker å dele med venninner.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #11 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg hadde selvsagt ikke involvert meg med eksen til en venninne. Men jeg hadde heller aldri involvert meg med en kompis av eksen. Det er greit å ha litt respekt for hverandre og den relasjonen vi hadde selv om det er slutt. Anonymous poster hash: b5b90...99b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå