Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har ganske mye hår på armene, de er lyse så det gjør vel i grunnen ikke så mye, men jeg har så myye hår, lange, og lurer på om jeg skal barbere meg? Men da må jeg jo barbere meg hele tiden hvis jeg ikke vil se og kjennes ut som et pinnsvin...

Er det vanlig å barbere armene? er det stygt med hår på armene? Det jeg mener er at de er lyse og fine, men har litt for mye av de.... hmmm...

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Jeg synes hår på armene er helt normalt.

Skrevet

Jeg synes du bare skal prøve å fokusere på noe annet. Ikke barber deg iallefall!

Gjest Cuddly
Skrevet

Så lenge de er lyse synes jeg ikke det har noe å si at det er mye av dem - det blir aldri stygt så lenge de er lyse :P

Skrevet

ikke ikke barber iallefall, det gjorde jeg og piggene som kommer opp ser utrolig merkelige ut! :oops:

Jeg bruker voks på armene, ikke spesielt vondt, og så varer det mye lenger! Ikke ser det så rart ut når det kommer opp igjen heller!

LilleSol

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg hr tidligere brukt voks på armene. Nå bruker jeg kun epilator (skrives det sånn?)

Du må ikke finne på å barbere iallfall.

Skrevet

Jeg har aldri barbert armene, er blond og med lite hårvekst.

Har imidlertid flere mørke venninner som fjerner hår på armene. Om de barberer eller vokser vet jeg ikke, men det er hvertfall ikke uvanlig å fjerne hår.

Selv ser jeg ikke vitsen, med mindre man er ekstremt hårete.

Gjest Dazed
Skrevet
Jeg har ganske mye hår på armene, de er lyse så det gjør vel i grunnen ikke så mye, men jeg har så myye hår, lange, og lurer på om jeg skal barbere meg? Men da må jeg jo barbere meg hele tiden hvis jeg ikke vil se og kjennes ut som et pinnsvin...

Er det vanlig å barbere armene? er det stygt med hår på armene? Det jeg mener er at de er lyse og fine, men har litt for mye av de.... hmmm...

Vil ikke anbefale det. Gjorde det når jeg var yngre, og nå har jeg mye mer hår enn det jeg hadde før jeg barberte.

Gjest gjest1
Skrevet

Vil ikke anbefale det. Gjorde det når jeg var yngre, og nå har jeg mye mer hår enn det jeg hadde før jeg barberte.

Du kan trøste deg med at det ikke kommer av barberingen i hvert fall... Det er bare en myte at barbering gir mer hår (ville det vært skallede menn i verden da?)

Skrevet

Jeg vokser det bort. Enkelt og ikke noe vondt i det hele tatt. På denne måten blir ikke hårene så stive...og jeg synes faktisk det er færre nå enn før jeg vokset. Tror jeg skal teste epilator.

Gjest gjesta
Skrevet

Ved bruk av epilator og voks så er det viktig å bruke peeling/hampvott så du ikke får inngrodde hår. Bare for å tipse om det...

Det gjorde veldig vondt i starten med epilator men jeg synes det er greit å kunne gjøre det når det passer meg. I dag synes jeg ikke det gjør noe særlig vondt. Utrolig hva man kan bli vant til.

Skrevet

Jeg har mørke lange hår på armene (æsj :tunge1: ) og jeg barberer de bort. Mye finere sånn.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg gjorde, men har ikke gjort på over et år, og det ser like greit ut nå.

Skrevet

Det kunne aldri falle meg inn å fjerne håret på armene.

Gjest Coral
Skrevet

Jeg har lyse hår på armene, ser de litt bedre nå når jeg har litt farge, men barberer dem aldri vekk nei.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har lyse hår på armene, men ikke så mye. Barbere dem bort har jeg aldri tenkt på. Nok stress som det er. :)

Skrevet

Skriver under på det Etheral skriver om at det er nok stress med hårfjerning fra før. Jeg har lyse og noen litt mørkere hår på armene, men ikke **** om jeg har tenkt å fjerne dem av den grunn. Synes hår på armene er naturlig, og jeg skulle få veldig mange mørke lange hår på armene før jeg ville vurdert å fjerne dem.

Jennifer

Gjest Virvel
Skrevet

Det er vel i grunnen ikke noen forskjell på å barbere leggene og å barbere armene, men for at det skal holde seg pent må du gjøre det ofte. Siden armene dine gjerne er litt nærmere folks øyne enn leggene dine, synes eventuell "skjeggstubb" bedre der. Jeg ville satset på voks eller epilator. Selv har jeg vokset armene mine flere ganger med godt resultat, men det er ikke der jeg prioriterer hårfjerningen, for å si det sånn.

Gjest Virvel
Skrevet

Heisann, den kom to ganger... :slette:

Gjest GreenSky
Skrevet
Jeg hr tidligere brukt voks på armene. Nå bruker jeg kun epilator (skrives det sånn?)

Du må ikke finne på å barbere iallfall.

armene eller i armhulene? Hvis du har lyst til å silblø, er i alle fall epilator i armhulene tingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...