Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til vintersko? Eller noen dere selv har kjøpt og er fornøyde med? Må ha meg nye nå til vinteren og tar i mot alt av tips med takk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer selv, skal bestille slike støvletter til knærene

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg har egentlig ikke planer om å kjøpe meg nye, men synes det er veldig mange kule, lave vintersko i år. Litt bikeraktige og vide rundt ankelen, men samtidig uten å virke klumpete. Dessverre har jeg bare sett dem på mennesker, og aner ikke hvor folk kjøper dem. :P Kanskje noen andre vet hva jeg mener og har et godt tips? :)

Skrevet

post-45420-0-84825100-1414359057_thumb.j Har sett litt på slike.. De virker greie ettersom de er foret inni.. Men hmm.. Litt usikker.

Skrevet

Jeg har egentlig ikke planer om å kjøpe meg nye, men synes det er veldig mange kule, lave vintersko i år. Litt bikeraktige og vide rundt ankelen, men samtidig uten å virke klumpete. Dessverre har jeg bare sett dem på mennesker, og aner ikke hvor folk kjøper dem. :P Kanskje noen andre vet hva jeg mener og har et godt tips? :)

Vet hva du mener men finner pokker meg ikke bilde av de, ei heller helt hva jeg skal søke på for å finne de, men skjønner hva du mener :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...