Sugardoll Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Noen som har tips til vintersko? Eller noen dere selv har kjøpt og er fornøyde med? Må ha meg nye nå til vinteren og tar i mot alt av tips med takk :-)
heiduderborte Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 Lurer selv, skal bestille slike støvletter til knærene
Gjest Badabing Skrevet 26. oktober 2014 #3 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg har egentlig ikke planer om å kjøpe meg nye, men synes det er veldig mange kule, lave vintersko i år. Litt bikeraktige og vide rundt ankelen, men samtidig uten å virke klumpete. Dessverre har jeg bare sett dem på mennesker, og aner ikke hvor folk kjøper dem. Kanskje noen andre vet hva jeg mener og har et godt tips?
Sugardoll Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2014 Har sett litt på slike.. De virker greie ettersom de er foret inni.. Men hmm.. Litt usikker.
Sugardoll Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg har egentlig ikke planer om å kjøpe meg nye, men synes det er veldig mange kule, lave vintersko i år. Litt bikeraktige og vide rundt ankelen, men samtidig uten å virke klumpete. Dessverre har jeg bare sett dem på mennesker, og aner ikke hvor folk kjøper dem. Kanskje noen andre vet hva jeg mener og har et godt tips? Vet hva du mener men finner pokker meg ikke bilde av de, ei heller helt hva jeg skal søke på for å finne de, men skjønner hva du mener
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå