Gå til innhold

Da jeg ble drukket ut!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde utdrikningslag forrige helg jeg, men har hatt det så travlet at jeg ikke har fått skrevet om det før nå :oops:

Vel, her kommer da et lite referat:

Lørdag sov jeg lenge, og da trodde jeg jo ikke noe skulle skje den dagen, når jeg ikke ble vekket! Så kjære og jeg skulle til byen og gjøre unna noen ærend, og han brukte uendelig lang tid på å bli klar! Jeg ble mer og mer irritert på telefoner han fikk og alt annet som skjedde, og skjønte ikke at det bare var for å oppholde meg....Når vi endelig kom oss avgårde stod nemlig vennene mine nedi gata med plakater og ventet på oss! Dessverre mange som ikke kunne være med pga ferie og andre ting, men de nærmeste var ihvertfall med. Så da ble jeg kidnappet, først dro vi til en strand og spiste lunsj, så bar det avgårde i bilen....langt....vi skulle rafte! Kjempegøy, ingen av oss hadde gjort det før så det var en veldig snill rute vi fikk. Så da fikk vi mer tid til å sprute vann, kaste hverandre uti, spise sjokolade og leke :ler: Når vi kom opp var det tid for en øl i badestampen, før vi dro avgårde i bilen igjen, til hytten til foreldrene til en venninne. Langt oppi fjellet, bare oss og sauer og kuer å se. Så grillet vi, og de begynte med intens skjenking av meg...men jeg tåler heldigvis endel :sjarmor:

Forloveren min hadde kjøpt inn lerret, maling og pensler, så skulle vi gå sammen to og to sammen og male et bilde til minne om dagen. Videre var det klemmepakker og spørsmål som min kjære hadde svart på. Vi svarte ganske mye likt :P Og selvfølgelig masse, masse drikke....Holdt ut til fem om morgenen. Hadde det kjempegøy, og er veldig fornøyd med forloveren min :kysse:

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...