AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Den siste uken har jeg følt meg veldig uvell i magen! Ikke noe med avføring, jeg bare har en uggen følelse konstant. Jeg har også vært sånn småkvalm hele tiden. Føles ut som jeg skal spy mange ganger i løpet av dagen, selv om jeg vet jeg ikke kommer til å gjøre det. Noen som vet hva det kan være? Er også litt mer skjelvende enn vanlig, og mye mer trøtt og sliten. Anonymous poster hash: 1ebfb...3eb
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 Spiser/drikker du nok? Anonymous poster hash: ed787...eb2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #3 Skrevet 26. oktober 2014 Spiser/drikker du nok?Anonymous poster hash: ed787...eb2 Ja, jeg spise veldig sunt og regelmessig! Drikker ca 2 liter vann hver dag. Anonymous poster hash: 1ebfb...3eb
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #4 Skrevet 26. oktober 2014 Angst? Anonymous poster hash: ebec0...9eb
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #5 Skrevet 26. oktober 2014 Angst?Anonymous poster hash: ebec0...9eb Nei, det vet jeg at det ikke er! Det er på en måte ubehag nederst i magen uansett hva jeg gjør, spesielt på morgenen. Ikke smerter, men jeg aner ikke hvordan jeg skal beskrive følelsen? Anonymous poster hash: 1ebfb...3eb
Gjest Terra. Skrevet 26. oktober 2014 #6 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg hadde det sånn og legen mente det var magekatarr. Greide til slutt ikke å spise så måtte få en pillekur og nå er jeg heldigvis frisk igjen og ikke vondt i magen mer. Jeg hadde hatt mye stress og problemer så det gikk utover kroppen til slutt. Når ting roet seg ble jeg bra igjen. Så råder deg til å oppsøke lege jeg da. ;-)
lillemeg90 Skrevet 26. oktober 2014 #7 Skrevet 26. oktober 2014 Kan du være gravid? Hvis det er en mulighet for det så kan du jo evt. Utelukke det med en test. Ellers så synes jeg du bør oppsøke legen din hvis det vedvarer:)
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #9 Skrevet 26. oktober 2014 Kan du være gravid? Hvis det er en mulighet for det så kan du jo evt. Utelukke det med en test. Ellers så synes jeg du bør oppsøke legen din hvis det vedvarer:) går på p-piller så syns det er så merkelig om jeg er det. tar siste pille ikveld, så får jeg se om jeg får mensen da... Anonymous poster hash: 1ebfb...3eb
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #10 Skrevet 26. oktober 2014 Har du vært syk? Jeg hadde feber og "magesjau" i forrige uke, og ennå er jeg uggen og kvalm innimellom. Har hørt flere som har det sånn, at de er kvalm men at de ikke kaster opp. Flere også som har diare. Kan være noe som går, f.eks. sånn norovirus. Anonymous poster hash: 2c092...33e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå