AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Finnes det en håndkrem uten: Alkohol, parfyme OG parabener? til og med de økologiske håndkremene har jo alkohol i seg? huden min er veldig tørr og skjør nå som det er kaldere og jeg vil gjerne ha noe som hjelper, men helst en krem som er så naturlig som mulig. Anbefalinger taes imot med stor takk! Anonymous poster hash: 991a9...8cc
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 Du kan prøve Madre Labs unscented hand cream. Den er uten parfyme og parabener, og alkoholen i kommer fra planter. Du får den på iHerb til ca 30 kroner: http://www.iherb.com/Madre-Labs-Hand-Cream-With-Argan-Nut-Oil-Unscented-2-5-oz-71-g/38095 Anonymous poster hash: ca4fb...16c
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #3 Skrevet 26. oktober 2014 Du kan prøve Madre Labs unscented hand cream. Den er uten parfyme og parabener, og alkoholen i kommer fra planter. Du får den på iHerb til ca 30 kroner: http://www.iherb.com/Madre-Labs-Hand-Cream-With-Argan-Nut-Oil-Unscented-2-5-oz-71-g/38095 Anonymous poster hash: ca4fb...16c Tusen takk! hvordan er konsistensen på den? og lukter den noe? Anonymous poster hash: 991a9...8cc
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #4 Skrevet 26. oktober 2014 Ikke for fet, så den trekker godt inn. Hendene holder seg myke lenge. Lukter ingenting:) Anonymous poster hash: ca4fb...16c
Libertas Skrevet 26. oktober 2014 #5 Skrevet 26. oktober 2014 Mine hender ble reddet av Gratiaes handkrem. Uten parabener, men det er litt alkohol og parfyme i den. Jeg reagerer kraftig på både alkohol og parfyme, men har ikke reagert annet enn positivt på denne handkremen. Om jeg smører hendene mine en dag, så kan det ta flere dager før jeg trenger å smøre igjen. Kontra andre handkremer jeg har prøvd, hvor jeg har måtte smøre hendene minst 10 ganger om dagen uten noe forbedring.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #6 Skrevet 30. april 2015 dytter opp da jeg lurer på det samme :-) Anonymous poster hash: ec804...e8e
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #7 Skrevet 30. april 2015 dytter opp da jeg lurer på det samme :-) Anonymous poster hash: ec804...e8e Det er da allerede svar i tråden. Anbefaler fremdeles Madre Labs. Anonymous poster hash: ca4fb...16c
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #8 Skrevet 30. april 2015 http://www.laroche-posay.no/Norge/LRP/hjem-h.aspx Anbefaler varmt denne serien, uten at jeg vet om den inneholder det du ikke vil ha? Anonymous poster hash: 53afa...be3
Professor Orm Skrevet 1. mai 2015 #9 Skrevet 1. mai 2015 Finnes det en håndkrem uten: Alkohol, parfyme OG parabener? til og med de økologiske håndkremene har jo alkohol i seg? huden min er veldig tørr og skjør nå som det er kaldere og jeg vil gjerne ha noe som hjelper, men helst en krem som er så naturlig som mulig. Anbefalinger taes imot med stor takk! Anonymous poster hash: 991a9...8cc Mulig du er klar over det allerede, men der er forskjell på alkoholer. Skadelig alkohol finnes ikke særlig i håndkremer, der er det er mer fettete alkoholer, og de er bra for huden. Økologiske kremer inneholder ofte parfyme i form av planteekstrakter, og det er ikke noe bedre enn om der skulle stått "fragrance" på etiketten. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå