AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Vet ikke helt hvorfor jeg skiver her, men fant ikke noe annet tråd å skive om dette. Jeg har hatt Facebooken min ganske lenge nå. Og email adressen min er ganske teit og barnslig. Så jeg vil deaktivere kontoen min og lage helt ny. Og så legge til de vennene jeg har. Er det flere som har gjort det samme? Og hvorfor gjorde dere det? Det må være grei start på noe nytt ? Skrive gjerne noen ord Anonymous poster hash: 8bd0a...e38
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 Vurderte det samme, på grunn av laaang logg på veggen/mange kommentarer og likte innlegg. Jeg tok meg heller til å slette alt jeg har gjort på fb frem til den dagen. Det var deilig å rydde opp Endte med å ikke slette meg selv, fordi det ville være er styr i mine øyne å lage ny, finne venner osv. Anonymous poster hash: 9eabb...4b5
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #3 Skrevet 26. oktober 2014 Kan du ikke bare bytte epost og ta en opprydning?Anonymous poster hash: aa39c...036 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #4 Skrevet 26. oktober 2014 Åh, så det går an å bytte e-postadresse? Jeg prøvde å rydde opp i ventelistene og loggen, slette noen gamle bilder osv. men det tar aldri slutt jo. Har nettopp blokkert eksen min. Og det er dumt at han kan søke på navnet mitt og få meg opp selv om jeg lager ny profil og velger at de som kan søke etter meg er kun venner. Det går ikke lenger. Valgte dette, men da jeg søkte på meg fra en annen Facebook konto så vips der var jeg kommet opp ! Det er irriterende. Hva hvis jeg ikke ønsker at alle mulig skal søke på mitt navn og få meg opp! Jeg synes det er greit for venner og venners venner, ikke noe random folk som skal ikke ha noe på siden min å gjøre, som f eks. eksen!! Æsj TsAnonymous poster hash: 8bd0a...e38
Gjest LilleTusenfryd Skrevet 12. desember 2014 #5 Skrevet 12. desember 2014 Åh, så det går an å bytte e-postadresse? Jeg prøvde å rydde opp i ventelistene og loggen, slette noen gamle bilder osv. men det tar aldri slutt jo. Har nettopp blokkert eksen min. Og det er dumt at han kan søke på navnet mitt og få meg opp selv om jeg lager ny profil og velger at de som kan søke etter meg er kun venner. Det går ikke lenger. Valgte dette, men da jeg søkte på meg fra en annen Facebook konto så vips der var jeg kommet opp ! Det er irriterende. Hva hvis jeg ikke ønsker at alle mulig skal søke på mitt navn og få meg opp! Jeg synes det er greit for venner og venners venner, ikke noe random folk som skal ikke ha noe på siden min å gjøre, som f eks. eksen!! Æsj TsAnonymous poster hash: 8bd0a...e38 Blokker han - så vil han ikke kunne søke deg opp. Du trenger ikke først å ha vært venn med noen for å kunne blokkere de. Bare å skrive inn navnet =) 1
Gjest Faerunpedia Skrevet 12. desember 2014 #6 Skrevet 12. desember 2014 Åh, så det går an å bytte e-postadresse? Anonymous poster hash: 8bd0a...e38 Det er bare å gå inn på kontaktinfo på profilen din og endre emailaddresse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå