AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Hva gjør du/dere en vanlig søndag? Har dere mye dere "må få gjort"? Må dere gjøre noe fornuftig? Slapper dere av i sofaen, går turer, gjør litt smått rundt om i huset, osv? Anonymous poster hash: 56b41...7bd
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 Sove til 11. Meg og mannen har gjerne to-tre timers kaffe/frokostprat før vi går oss en tur sammen. Dersom det regner er det lett å bli hjemme og utvide kaffepraten. Det blir gjerne besøk utover dagen, enten hos oss eller hos familie/venner. I dag er han ute og fikser på bilen og jeg slapper litt v før jeg skal til med den store haugen av klær på badet... Søndager er deilige! Anonymous poster hash: 3d3ab...fd5
Gjest Seajewel Skrevet 26. oktober 2014 #3 Skrevet 26. oktober 2014 Steker vafler til frokost, tar en skogstur, slapper etterpå hjemme eller drar på søndagsmiddag. Vasker klær som må vaskes til bruk i den kommende uken og forberede litt til mandagen. Ellers kos og kvalitetstid.
TøydukkeAnna Skrevet 26. oktober 2014 #4 Skrevet 26. oktober 2014 I dag har jeg vasket tøy, vært en uke på fjellet, så da blir det litt klesvask. Støvsugd har jeg også gjort. Og innimellom ser jeg litt TV-serier
Gjest Flunka Skrevet 26. oktober 2014 #5 Skrevet 26. oktober 2014 Lager en litt större frokost enn vanlig. Gjör rent litt i huset, hekler, syr, ser på gamle serier på tv - som Friends, Fraiser osv, vasker klär, lager middag (litt mer avansert enn 30-minutters). Om jeg orker så går jeg en tur Jeg og min sambo legger oss gjerne litt tidlig og ser litt på serier eller en film för vi sovner
Testosteron Skrevet 26. oktober 2014 #6 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg sover lenge. I dag våknet jeg kvart over ett etter sommertid. Noe annet som er fint med helger, er at jeg kan ta meg god tid med frokosten. Jeg pleier å sjekke om det er noe bra på tven. Det pleier det ikke være på denne tiden av døgnet. Så leser jeg noen gamle aviser som jeg ikke har hatt tid til eller ork til å lese når jeg har vært på jobb. Så er jeg på nettet. Dessuten gjør jeg husarbeid. Jeg ser kanskje fotball, og så hører jeg på musikk.
frøkenfranzen Skrevet 26. oktober 2014 #7 Skrevet 26. oktober 2014 På søndager sover jeg til jeg våkner av meg selv (vanligvis en gang mellom kl 8 og 12). Pleier alltid å støvsuge, vaske gulvet og rengjøre badet. Bruker mesteparten av dagen på skolearbeid, tv-serier, mat og mye kos.
heihei123 Skrevet 26. oktober 2014 #8 Skrevet 26. oktober 2014 Sover lenge, vasker leiligheten og slapper av Noen ganger unner jeg meg takeaway også
Gjest Evans Skrevet 26. oktober 2014 #9 Skrevet 26. oktober 2014 Det varierer litt fra helg til helg om vi er aktive på søndager eller ikke. Sist søndag var vi på lang skogstur. Denne søndagen har vært betraktelig roligere. Vi sov til nesten halv 9, spiste frokost og gikk en tur med hunden. Så surra vi hjemme, jeg søkte på et par jobber, vi rydda litt og slappet av mye. Jeg var på en forestilling i kveld, men det er ikke hver søndag akkurat
Christiania_Oslo Skrevet 26. oktober 2014 #10 Skrevet 26. oktober 2014 Frokost,bake,gå tur,rydde&vaske,se tv,fikse småting
FruHudson Skrevet 26. oktober 2014 #11 Skrevet 26. oktober 2014 Sover lenge. Er jeg fyllesyk blir det å kave seg over fra senga til sofaen for å spise frokost og deretter ta en lur. Tv-titting hele dagen. En vanlig søndag uten fyllesyke vasker jeg klær, går en tur, studerer litt, leser bok, ser tv osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå