AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg bruker rettetang hver dag, men i løpet av dagen, spesielt hvis det er fuktig vær, så holder ikke håret seg rett. Hva kan jeg gjøre?Anonymous poster hash: ccce0...042
Kontormus Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 Det finns vel varmebeskyttende spray (som man egentlig alltid skal bruke) med hold i?
heiduderborte Skrevet 26. oktober 2014 #3 Skrevet 26. oktober 2014 Lurer på det samme selv.. Hater fuktig vær. Men jeg pleier å se på værmeldingen, og hvis det bli regn, så legger jeg meg med fletter, også blir det fine bølger som bare blir finere utover dagen, og siden fukt gjør håret mere bølgete, så passer det perfekt (har begynt å gjøre det hver dag) haha, og får stadig komplimenter for dette.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #4 Skrevet 26. oktober 2014 Lurer på det samme selv.. Hater fuktig vær. Men jeg pleier å se på værmeldingen, og hvis det bli regn, så legger jeg meg med fletter, også blir det fine bølger som bare blir finere utover dagen, og siden fukt gjør håret mere bølgete, så passer det perfekt (har begynt å gjøre det hver dag) haha, og får stadig komplimenter for dette. Hvor mange/åssen type fletter lager du? Anonymous poster hash: 1edff...fc9
heiduderborte Skrevet 26. oktober 2014 #5 Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Hvor mange/åssen type fletter lager du? Anonymous poster hash: 1edff...fc9 Jeg har veldig langt og tykt hår og tar derfor 2 helt vanlige fletter, som jeg lager helst etter nydusjet hår. Har også i litt hårolje i det våte håret og blir da bølgete og mykt Legger meg med disse og tar dem ut om morgenen. Har du tynt hår hadde jeg gått for en flette, jeg liker ikke for store eller for små bølger Pleier også å rette litt øverst i hodet, da ser det bedre ut Endret 26. oktober 2014 av heiduderborte
Brunette88 Skrevet 26. oktober 2014 #6 Skrevet 26. oktober 2014 Kjøpte nylig en rettetang med damp fra Loreal. Loreal steampod heter den, koster ca 2000 kr- men ofte tilbud på blush.no . Det er "hands-down" den beste rettetangen jeg har prøvd. Dampen gjør også at den sliter mye mindre på håret enn vanlig rettetang. Håret blir rett veldig raskt, og det holder seg rett lenge! Det er ikke en rettetang som du lett kan pakke med deg i en bag, ettersom det medfølger en vanntank. Men, jeg kan absolutt anbefale denne uansett. Eneste minuset er derfor at den er litt stor og upraktisk.
Kamelia83 Skrevet 27. oktober 2014 #7 Skrevet 27. oktober 2014 Sexy hair soya want flat hair flat iron hairspray er helt fantastisk for å holde håret rett. Men om man ikke vil ha stivt hår må man bare bruke bittelitt om gangen Jeg tar i litt før jeg bruker tanga, så børster jeg det og sprayer i litt til etterpå. Ofte på tilbud på blush.no, så jeg pleier å kjøpe flere om gangen Men selvom flaska erliten holder den ganske lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå