AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Hei Jeg har vært litt interessert i en gutt jeg ble kjent med på studiet en stund nå. Når jeg liker noen, har jeg en tendens til å overse de, for at ingen skal forstå at jeg liker han. Men for noen måneder siden begynte jeg å snakke med denne gutten, treffer han gjerne 4 ganger i uka, fordi vi har samme omgangskrets (han hadde ikke det før). Hvis vi sitter mange sammen, viser han ikke noe spesielt oppmerksomhet til meg, men heller ikke til noen andre. Men hvis vi bare er noen få sammen, setter han seg alltid med meg og snakker med meg. Ser av og til at han ser på meg når jeg ikke ser på han, men han ser fort vekk når jeg oppdager han. Har vært ganske mye med han i det siste, vi kan gjerne bli sittende i 3 timer etter at de andre har gått, og bare prate, eller gå på tur sammen. Ingen av oss har sagt noe om følelser, så jeg vet ikke hva han tenker. Jeg har ikke lyst å bli såret, så vil heller bare ha det som nå, enn å bli avvist. Er redd for at han ikke liker meg, siden han ikke virker som det når vi er mange sammen. Han er uerfaren med jenter, og har ikke hatt noe seriøst forhold før. Jeg kan sikkert virke litt avvisende når vi er i gruppe jeg også, vil ikke at de andre skal skjønne at jeg er interessert i han. Vet ikke helt hva jeg ville fram til med dette innlegget, bare lufte tankene litt. Han skal snart reise på en tur med studiet han går på og blir vekke i en måned, vil gjerne vite hva han tenker før det, så jeg slipper å gå å lure. Anonymous poster hash: 07ac0...258 Anonymous poster hash: a5b35...464
AnnetteF Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 Hei Jeg har vært litt interessert i en gutt jeg ble kjent med på studiet en stund nå. Når jeg liker noen, har jeg en tendens til å overse de, for at ingen skal forstå at jeg liker han. Men for noen måneder siden begynte jeg å snakke med denne gutten, treffer han gjerne 4 ganger i uka, fordi vi har samme omgangskrets (han hadde ikke det før). Hvis vi sitter mange sammen, viser han ikke noe spesielt oppmerksomhet til meg, men heller ikke til noen andre. Men hvis vi bare er noen få sammen, setter han seg alltid med meg og snakker med meg. Ser av og til at han ser på meg når jeg ikke ser på han, men han ser fort vekk når jeg oppdager han. Har vært ganske mye med han i det siste, vi kan gjerne bli sittende i 3 timer etter at de andre har gått, og bare prate, eller gå på tur sammen. Ingen av oss har sagt noe om følelser, så jeg vet ikke hva han tenker. Jeg har ikke lyst å bli såret, så vil heller bare ha det som nå, enn å bli avvist. Er redd for at han ikke liker meg, siden han ikke virker som det når vi er mange sammen. Han er uerfaren med jenter, og har ikke hatt noe seriøst forhold før. Jeg kan sikkert virke litt avvisende når vi er i gruppe jeg også, vil ikke at de andre skal skjønne at jeg er interessert i han. Vet ikke helt hva jeg ville fram til med dette innlegget, bare lufte tankene litt. Han skal snart reise på en tur med studiet han går på og blir vekke i en måned, vil gjerne vite hva han tenker før det, så jeg slipper å gå å lure. Anonymous poster hash: 07ac0...258 Anonymous poster hash: a5b35...464 Go for it! Bare si det som det er. Er han ikke intressert så ser du jo han ikke på 1mnd. Da blir det ikke så kleint når han kommer tilbake. Du har ingenting å tape. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #3 Skrevet 26. oktober 2014 ja, burde jo kanskje det. Er litt skummelt da. Men utifra det jeg har lest her før : virker det som om gutter alltid sier ifra når de er interesserte, ifåfall burde jeg heller prøve å komme over han. Vil jo gjerne ha han som venn også. Anonymous poster hash: a5b35...464
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #4 Skrevet 26. oktober 2014 ja, burde jo kanskje det. Er litt skummelt da. Men utifra det jeg har lest her før : virker det som om gutter alltid sier ifra når de er interesserte, ifåfall burde jeg heller prøve å komme over han. Vil jo gjerne ha han som venn også.Anonymous poster hash: a5b35...464 Tror ikke det stemmer at de alltid sier fra. Jeg synes det høres ut som han liker deg :-) Selv er jeg noe sjalu av meg, så hadde nok blitt superstressa om en jeg var forelsket i skulle reise bort en mnd på en slik tur. Hva med deg?Anonymous poster hash: f22e0...50d 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #5 Skrevet 26. oktober 2014 Han er ikke akkurat den som springer etter jenter, og sånn jeg har forstått det, har han aldri vært det. Syns det heller er kjedelig at jeg må gå rundt en måned og lure på om han er interessert i meg eller ikke. Syns det kan være litt slitsomt å være betatt til tider, så om det ikke skulle bli noe, vil jeg heller vite det, enn å gå rundt å håpe. Anonymous poster hash: a5b35...464
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå