Gå til innhold

Litt hjelp med selvbruningsspray

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått til innkjøp av selvbruningsspray etter å ha brukt lotion/mousse i noen år. Har St.tropez sin og kjøpte dark, siden jeg alltid må over med to runder for å få den fargen jeg ønsker. Men jeg har ikke prøvd dette merke før og jeg er helt nedsotet!! Kan ikke vise meg blant folk med sprayen på, men fargen blir fin når jeg får vasket den av. Bruker den til fjeset/overkroppen.

Synes også det ble mer styr med sprayen da den nesten griser ned badet mitt, har nå prøvd den i dusjen så nå håper jeg bare den ikke setter flekker der også.

Ironisk når jeg ville ha det så lettvint som mulig og føler dette bare ble mer styr,

Hvordan gjør dere det? Og noen som har prøvd st.tropez, bruker dere den vanlige eller mørke? Er selv vanlig nordisk blek.

Anonymous poster hash: 7b5b6...1b1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Liker ikke spray, men har brukt det. Da sto jeg bare i dusjen, og skylte bort fargen på kabinettet da jeg var ferdig. Foretrekker st.tropez dark mousse. Er også typisk nordisk, men ikke kjempeblek

Endret av Prestekragen
Skrevet

Liker ikke spray, men har brukt det. Da sto jeg bare i dusjen, og skylte bort fargen på kabinettet da jeg var ferdig. Foretrekker st.tropez dark mousse. Er også typisk nordisk, men ikke kjempeblek

Ja får bli bare med denne ene sprayen. Bruker du den i ansiktet også og blir du sort/sotet før du vasker bort fargen? Til meg blir den så mørk at jeg gjemmer meg de dagene jeg bruker den før jeg hopper i dusjen.

Skrevet

Ja får bli bare med denne ene sprayen. Bruker du den i ansiktet også og blir du sort/sotet før du vasker bort fargen? Til meg blir den så mørk at jeg gjemmer meg de dagene jeg bruker den før jeg hopper i dusjen.

Ja men har pleid å ta veldig tynt lag. Med spray kan du spraye på en bomullspads og stryke over fjeset

Skrevet

Ja men har pleid å ta veldig tynt lag. Med spray kan du spraye på en bomullspads og stryke over fjeset

Ok, får se om jeg får prøve det. Eller prøve med påføringsvott og se om det går..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...