casting Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Kjøpte et sett didrikson regntøy til guttungen i går, men så ikke godt nok på lappen - det står at det han vannsøyle på 8000 og etter tre vask på 5000. Dette er jo mindre enn det er på parkdressen hans?? Noen som har erfaring med dette regntøye t,er det skikkelig vanntett? Det er en fleeceforet modell med fleeceforet overdel på buksene. Edit: leif Endret 26. oktober 2014 av casting
Rararara Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 Er egentlig godt fornøyd med didriksons vi. Selv om hun har hatt reimatec parkdress i tillegg (som har veldig høy vannsøyle) vet jeg at hun brukte regntøyet på regnværsdager. Hun har holdt seg god og tørr. Vi vasker regntøyet (og annet yttertøy) sjelden. Spyler sv det verste.
casting Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2014 Er egentlig godt fornøyd med didriksons vi. Selv om hun har hatt reimatec parkdress i tillegg (som har veldig høy vannsøyle) vet jeg at hun brukte regntøyet på regnværsdager. Hun har holdt seg god og tørr. Vi vasker regntøyet (og annet yttertøy) sjelden. Spyler sv det verste. Takk for svar! Kjøpte det i all hast og så ikke på lappen før han hadde brukt det, men synes det var rart med dårligere vanntetthet enn reima-dressen. Bra at du har god erfaring, hvertfall. 1
GammelKaktus Skrevet 26. oktober 2014 #4 Skrevet 26. oktober 2014 Vi er veldig fornøyd med Didriksons, lillegutt har til og med blitt sittende i sølepytter og allikevel vært tørr når han kom hjem Men nå pleier vi sjelden å vaske de, her spyler vi dressen med vann, såpe og Lillegutt i
Janis Skrevet 26. oktober 2014 #5 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg er veldig fornøyd med den regnbuksa som er fleece foret inni og på overdelen. Med borrelås. Den er godt polstret på knærne. Anbefales!
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #6 Skrevet 26. oktober 2014 Veldig fornøyd med dette merket. Tror ikke du skal tenke for mye på vannsøylen. Har opplevd at reimatec ikke har holdt tett f.eks... så... Anonymous poster hash: c6293...3f2
casting Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2014 Vi er veldig fornøyd med Didriksons, lillegutt har til og med blitt sittende i sølepytter og allikevel vært tørr når han kom hjem Men nå pleier vi sjelden å vaske de, her spyler vi dressen med vann, såpe og Lillegutt i Haha,ser det for meg! Bra å høre at andre har gode erfaringer, det var jo ikke noe billig ræl heller, akkurat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå