AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg er 26 år og er så bortskjemt at jeg har fått julestrømpe hvert år fremtil nå. Men i år lurer jeg på å overraske dem med en julestrømpe de kan ha sammen hvor jeg legger i alt forskjellig av ting de liker. God ide? Anonymous poster hash: 38e51...407
Thorn Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 (endret) I min familie har vi ikke tradisjon for julestrømper, men jeg har alltid syntes det har virket så koselig! Så i fjor lagde jeg julestrømper til hele familien, og det ble veldig godt mottatt fra både søsken og foreldre. Puttet oppi sjokolade og andre godter etter deres preferanser, i tillegg til noen iq-puslegreier. Har blitt sterkt oppfordret til å gjenta suksessen, spesielt av foreldrene mine, så det blir selvsagt julestrømper til alle i år også Edit: glemte at jeg også hadde flaxlodd i hver strømpe Endret 26. oktober 2014 av Thorn
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 26. oktober 2014 #3 Skrevet 26. oktober 2014 Her i huset er det bare mannen som er vant med julestrømper fra sin familie, men vi viderefører tradisjonen hos oss. Fare for at poden får to julestrømper i år når vi skal tilbringe julen hos svigers. Blir spennende å finne ut av det. I svigermor sitt hus mener overhodet at kun barn får julestrømper. Så det er litt delte meninger rundt omkring angående dette. Personlig mener jeg det er helt ok å gi julestrømper til de voksne også, spesielt når de selv ønsker det.
Fantomina Skrevet 26. oktober 2014 #4 Skrevet 26. oktober 2014 (endret) . Endret 2. oktober 2015 av Fantomina
Clodrine Skrevet 26. oktober 2014 #5 Skrevet 26. oktober 2014 Min mann får slips, svarte sokker, juleblad og julemarsipan i sin strømpe hvert år. I fjor fikk han i tillegg barberskum, dusjsåpe og deo. Og noe mer snop. Jeg bruker å få hos han juleblad (og som oftes se&hør sånn at han har tvprogrammet for jula..) diverse hudpleieprodukter og undertøy. Kanskje du kan gi noe av dette til foreldrene dine 😊
melatonin Skrevet 27. oktober 2014 #6 Skrevet 27. oktober 2014 Mamma laget julestrømpe til oss hvert år som små, et år fikk hun julestrømpe tilbake og ble kjemperørt. Vi hadde oppi litt forskjellig, noen spesielle julekuler, sjokolade hun liker osv. Har du råd og lyst så for all del bare gjør det, det blir koselig!
Gjest Sille4 Skrevet 28. oktober 2014 #7 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg har de siste årene lagd julestrømpe til foreldrene mine, og det faller i god smak. Kjøper gjerne ett juleblad eller magasin til de hver, noe godteri de liker og en litt mer "ordentlig" ting, men fortsatt ikke noe spesielt dyrt. F. eks skjerf, vanter, såpe etc.. De får jo flere julegaver senere, men er bare for å vise at jeg setter pris på julestrømpa jeg får, og vil gi noe tilbake :-)
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #8 Skrevet 28. oktober 2014 vi får også julestrømpe enda.. bortsjemte som vi er (16, 24, 26 og 30 år!) Men vi har laget julestrømpe til mamma og pappa de siste årene også. Putter oppi marsipangris, flaxlodd, myke gode sokker, en ting vi vet de ønsker seg og et blad. De synes det er veldig hyggelig! Anonymous poster hash: 63ab8...60f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå