AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Da hadde dere kjøpt vekter for å dra puppene ned mot gulvet. Det hadde blitt egen avdeling på treningssenteret hvor puppetøyer hadde vært tilgjengelig. Det hadde blitt konkurranse om både hvem som fikk strekt puppene lengst og hvor tunge vekter dere brukte. Artister hadde begynt å synge om hvordan hengepupper er bedre en faste. Det hadde blitt slosskamper. Anonymous poster hash: 4aa44...63f 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 Tenk om folk kunne ha gitt blaffen i alt som heter mote og være fornøyd med seg selv slik som de er. Anonymous poster hash: c7fdd...cff 2
Gjest Lille-pus Skrevet 26. oktober 2014 #4 Skrevet 26. oktober 2014 Tenk om folk hadde forstått at pupper av naturlig årsaker ikke står rett ut fra kroppen når de ha litt tyngde. Og tenk så mange komplekser unge damer ville vært foruten dersom ikke begrepet ble koblet til nettbilder av pupper som duver nedpå navlen. 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #5 Skrevet 26. oktober 2014 Alle pupper ''henger'' og det er sånn det skal være, det er helt naturlig det er for at barna skal få ett ordentlig grep når de mates. folk som tror pupper står utover visste vel kanskje ikke at vi damer er utstyrt med pupper kun for barnas skyld? Anonymous poster hash: be403...509 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #6 Skrevet 26. oktober 2014 Mine henger ikke. Bruker d-cup og puppene er ekte. Så ikke alle pupper henger nei.Anonymous poster hash: bcd90...87d
Gjest brutal_mann Skrevet 26. oktober 2014 #7 Skrevet 26. oktober 2014 Alle pupper ''henger'' og det er sånn det skal være, det er helt naturlig det er for at barna skal få ett ordentlig grep når de mates. folk som tror pupper står utover visste vel kanskje ikke at vi damer er utstyrt med pupper kun for barnas skyld? Anonymous poster hash: be403...509 Når skal feministene slutte å innbille seg rent vrøvl og sludder?
Tibbie Skrevet 26. oktober 2014 #8 Skrevet 26. oktober 2014 Ja, det hadde nok vært sånn om hengepupper var det folk flest likte. Heldigvis er det ikke sånn, for min del, siden jeg ikke har hengepupper Dessuten tror jeg er det mye enklere å bruke en push up-bh, enn det er å få lengre og mer saggy boobs. Liker trenden som den er i dag, jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå