Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her med en utrolig dårlig magefølelse og føler meg litt avvist. En fyr jeg har holdt på med, som tydlig viste interesse og tok masse intiativ og i tillegg sa han var interessert. Hva skjedde?

Tidligere i uken så sendte jeg han mld å lurte på om vi skulle finne på noe? Han svarte relativt kjapt og sa ja, lurte på hva vi skulle finne på osv.. Så kom vi fram til at vi skulle møtes og da det derfra.

Akkurat på den dagen sendte han en mld om at han ikke kunne og måtte prioritere en stor oppgave på skolen. Så han skrev beklager og lurte på om vi skulle ta det i helgen i stedet. Jeg svarte at det var greit og ventet til helgen.

Jeg har altså ikke hørt er pip fra han, det er litt ulikt han å bare ignorere dette helt. Det er ikke så lenge siden han ringte meg og tok intiativ til å prate med meg. Har han plutselig endret mening og dermed ikke er like gira lengre. Føler jeg har gjort nok, så føler ikke for å mase no mer på han.

Er helt forvirret..... Hva skjedde her nå?

Anonymous poster hash: 88d27...322

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn er kompliserte....

Skrevet

Han vet nok ikke hva han vil da. Men det er veldig ufint av han å ikke følge opp det han har sagt. Han skulle sagt fra om han vil avlyse. Så du gjør bare noe annet denne dagen. Hvis du plutselig hører fra han i dag så si du har lagt andre planer siden du ikke hørte mer fra han.

Anonymous poster hash: f9997...896
  • Liker 1
Gjest krokodillen
Skrevet

Hvorofr lot ikke ts høre fra seg da i helga?

Skrevet

Hvorofr lot ikke ts høre fra seg da i helga?

Det er det jeg lurer på. Han kunne kanskje sagt i fra hvis han ikke er interessert lengre. Litt dårlig gjort..

Ts

Gjest Seajewel
Skrevet

Kanskje fordi han sitter med en stor oppgave, slik som han sa? Noen går krevende studier. Gi det noen dager, og se.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje fordi han sitter med en stor oppgave, slik som han sa? Noen går krevende studier. Gi det noen dager, og se.

Ja, men vært fint om han kunne sagt i fra. :)

Ts

• Liker 1
Skrevet

Jeg får snapper som om ingenting har skjedd, han kan ikke ha glemt det heller da.. ååååh

Skrevet

Jeg får snapper som om ingenting har skjedd, han kan ikke ha glemt det heller da.. ååååh

Hørt noe mer? Du er nødt til å sende han melding. Ingen her kan si hva som skjedde

Anonymous poster hash: 0ef3a...c4b

Skrevet

Hørt noe mer? Du er nødt til å sende han melding. Ingen her kan si hva som skjedde

Anonymous poster hash: 0ef3a...c4b

Nei, jeg har tatt så mye intiativ at jeg føler det er hans tur nå. Får bare vente å se, gidder ikke mase heller.

ts

Skrevet

Han kan være usikker, du må bare vente til han eventuelt tar kontakt igjen. Det kan være en ren missforståelse også. Kommunikasjon er viktig!

Skrevet

Jeg sitter her med en utrolig dårlig magefølelse og føler meg litt avvist. En fyr jeg har holdt på med, som tydlig viste interesse og tok masse intiativ og i tillegg sa han var interessert. Hva skjedde?

Tidligere i uken så sendte jeg han mld å lurte på om vi skulle finne på noe? Han svarte relativt kjapt og sa ja, lurte på hva vi skulle finne på osv.. Så kom vi fram til at vi skulle møtes og da det derfra.

Akkurat på den dagen sendte han en mld om at han ikke kunne og måtte prioritere en stor oppgave på skolen. Så han skrev beklager og lurte på om vi skulle ta det i helgen i stedet. Jeg svarte at det var greit og ventet til helgen.

Jeg har altså ikke hørt er pip fra han, det er litt ulikt han å bare ignorere dette helt. Det er ikke så lenge siden han ringte meg og tok intiativ til å prate med meg. Har han plutselig endret mening og dermed ikke er like gira lengre. Føler jeg har gjort nok, så føler ikke for å mase no mer på han.

Er helt forvirret..... Hva skjedde her nå?

Ja, og når slikt skjer så føler man seg avvist. Jeg vet hvor vondt det er.

Skrevet

Hvordan går det?

Anonymous poster hash: 5437e...cb9
Skrevet

Hei,

Dropp han. Gå videre. Man skal absolutt ikke sitte og vente på den måten. Det er ikke respektfult ovenfor deg!

Fokuser på ditt liv, og treff nye folk :) Så får han heller komme krypende etterhvert hvis han plutselig får tid!

Er det noe jeg har lært så er det at menn helst vil ha deg når du er travelt opptatt med ditt eget liv, og ikke setter alt på vent kun for han! ;)

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...