2barnsmor Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Flere som sliter med.dette? Hva bruker dere å gjøre med det når blemmene først er kommet,når de er borte,og det da bare er ett sår der? Finnes det lipbalmer eller kremer som gjør.til at dere får mindre utbrudd?
fresia Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 anbefaler Vectavir som kjøpes på apoteket. det er en krem som kan påføres med en gang du kjenner prikking i leppa før munnsåret bryter ut, men smøres også på etter at det har skjedd. jeg har mye plaget med munnsår da jeg var liten
LeaMichele Skrevet 26. oktober 2014 #3 Skrevet 26. oktober 2014 Zovriax synes jeg er best. Smører helt fra jeg kjenner den kommer til den er borte.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #4 Skrevet 26. oktober 2014 Du må gå til legen og få resept på zovirax (eller evt. noe annet om det finnes). Om du reiser til utlandet så kan du prøve å kjøpe på apotekene der, de fungerer ofte veldig bra. Anonymous poster hash: 4ba9a...423
Gjest _Nymeria Skrevet 2. desember 2014 #5 Skrevet 2. desember 2014 Zovirax syns jeg fungerer aller best. Fås reseptfri på apoteket :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå