Djungelvrål Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Noen som har prøvd den fra Smashbox eller er det noen som har tips til en grønn korrigerer jeg bare kan smøre på der jeg er rød? http://www.kicks.no/smashbox/makeup/base/primer-c95/photo-finish-color-correcting-foundation-primer-p9144
Piken2 Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 Ikke prøvd smashbox sin, da den mattende ga meg urenheter. Jeg bruker en grønn concealer fra Evagarden og er veldig fornøyd med den. Faktisk på slutten av min andre tube nå. Den er utrolig drøy, sitter godt og dekker bra. Kjøpes hos blivakker eller vakkerhud.no
Djungelvrål Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2014 Takk, den er bestilt på blivakker. Bare 119 kr.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #4 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg vil bare tipse om en ny gel som heter Mirvaso for dere som har rødhet/rosacea, etter jeg begynte med den har jeg sluttet med grønn primer Helt fantastisk, fås bare på resept, så du må snakke med lege/hudlege. Anonymous poster hash: c5d4e...35d
Djungelvrål Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2014 Ja ser ut til å virke her:
Gjest fotballflue Skrevet 29. oktober 2014 #6 Skrevet 29. oktober 2014 Ikke prøvd smashbox sin, da den mattende ga meg urenheter. Jeg bruker en grønn concealer fra Evagarden og er veldig fornøyd med den. Faktisk på slutten av min andre tube nå. Den er utrolig drøy, sitter godt og dekker bra. Kjøpes hos blivakker eller vakkerhud.no Jeg måtte kjøpe denne jeg også. Fikk den i går, og nå er panna mi full av urenheter, dessverre. Må nok bare kaste den
Piken2 Skrevet 29. oktober 2014 #7 Skrevet 29. oktober 2014 Så utrolig kjedelig jeg har acneprone hud og hos meg fungerer den toppers! Hc som anbefalte. Kjedelig med bomkjøp.
Djungelvrål Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter #8 Skrevet 29. oktober 2014 Fikk Evagarden sin concealer i posten idag. Hadde allerede sminket meg men tok på litt og la foundation over.. Så ut til å funke greit. Spent på å prøve den imorgen under sminken.
Gjest fotballflue Skrevet 29. oktober 2014 #9 Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Så utrolig kjedelig jeg har acneprone hud og hos meg fungerer den toppers! Hc som anbefalte. Kjedelig med bomkjøp.Ja, det var veldig kjedelig at jeg skulle reagere sånn på den jeg har faktisk aldri slitt med akne, så det var egentlig litt merkelig. Menmen Edit: men den virket veldig bra mot rødhet da Endret 29. oktober 2014 av fotballflue
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå