Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke prøvd smashbox sin, da den mattende ga meg urenheter. Jeg bruker en grønn concealer fra Evagarden og er veldig fornøyd med den. Faktisk på slutten av min andre tube nå. Den er utrolig drøy, sitter godt og dekker bra. Kjøpes hos blivakker eller vakkerhud.no

Skrevet

Takk, den er bestilt på blivakker. Bare 119 kr. :)

Skrevet

Jeg vil bare tipse om en ny gel som heter Mirvaso for dere som har rødhet/rosacea, etter jeg begynte med den har jeg sluttet med grønn primer :)

Helt fantastisk, fås bare på resept, så du må snakke med lege/hudlege.

Anonymous poster hash: c5d4e...35d
Skrevet

Ja ser ut til å virke her:

Gjest fotballflue
Skrevet

Ikke prøvd smashbox sin, da den mattende ga meg urenheter. Jeg bruker en grønn concealer fra Evagarden og er veldig fornøyd med den. Faktisk på slutten av min andre tube nå. Den er utrolig drøy, sitter godt og dekker bra. Kjøpes hos blivakker eller vakkerhud.no

Jeg måtte kjøpe denne jeg også. Fikk den i går, og nå er panna mi full av urenheter, dessverre. Må nok bare kaste den :(

Skrevet

Så utrolig kjedelig :( jeg har acneprone hud og hos meg fungerer den toppers! Hc som anbefalte. Kjedelig med bomkjøp.

Skrevet

Fikk Evagarden sin concealer i posten idag. Hadde allerede sminket meg men tok på litt og la foundation over.. Så ut til å funke greit. Spent på å prøve den imorgen under sminken.

Gjest fotballflue
Skrevet (endret)

Så utrolig kjedelig :( jeg har acneprone hud og hos meg fungerer den toppers! Hc som anbefalte. Kjedelig med bomkjøp.

Ja, det var veldig kjedelig at jeg skulle reagere sånn på den :( jeg har faktisk aldri slitt med akne, så det var egentlig litt merkelig. Menmen :eeeh:

Edit: men den virket veldig bra mot rødhet da :)

Endret av fotballflue

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...