AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg ønsker å finne en skjønnhetssalong som jeg kan gjøre alt jeg ønsker hos.. Ansiktsrenser, botox, øyenbrynformin, retylan, negler, øyevipper mm. Tips til oslos beste salong? Gjerne med fornuftige priser :-) Anonymous poster hash: b6f7b...8b0
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg ønsker å finne en skjønnhetssalong som jeg kan gjøre alt jeg ønsker hos.. Ansiktsrenser, botox, øyenbrynformin, retylan, negler, øyevipper mm. Tips til oslos beste salong? Gjerne med fornuftige priser :-) Anonymous poster hash: b6f7b...8b0 Ingen anbefalinger til skjønnhetssalonger i Oslo? Anonymous poster hash: b6f7b...8b0
Miss-Grey Skrevet 26. oktober 2014 #3 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg har vært veldig fornøyd med Beauty Secrets på Karl Johan. Har kun vært der til ansiktsbehandling og massasje, men det fristet veldig til gjentagelse. Dessverre har jeg en del andre utgifter som jeg må prioritere akkurat nå, men neste gang jeg skal ta skjønnhets- eller velværebehandlinger går jeg dit. For noen dager siden var jeg inne på Facebook-siden deres, og så at de skrøt av at de hadde spesialister på alle behandlinger de tilbyr. Jeg kan selvfølgelig ikke gå god for dette, men kom til å tenke på det når jeg leste innlegget ditt. Jeg tror de tilbyr alle behandlingene du etterlyser, så det er kanskje verdt et forsøk?
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #4 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg har vært veldig fornøyd med Beauty Secrets på Karl Johan. Har kun vært der til ansiktsbehandling og massasje, men det fristet veldig til gjentagelse. Dessverre har jeg en del andre utgifter som jeg må prioritere akkurat nå, men neste gang jeg skal ta skjønnhets- eller velværebehandlinger går jeg dit. For noen dager siden var jeg inne på Facebook-siden deres, og så at de skrøt av at de hadde spesialister på alle behandlinger de tilbyr. Jeg kan selvfølgelig ikke gå god for dette, men kom til å tenke på det når jeg leste innlegget ditt. Jeg tror de tilbyr alle behandlingene du etterlyser, så det er kanskje verdt et forsøk? Tusen takk! Det skal undesøkes! Føler jeg ofte leser om folk som får masse gjort et sted, men klarer ikke finne noe selv hehe :-) TS Anonymous poster hash: b6f7b...8b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå