AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Hei! Jeg møtte en jente for tre år siden, og har aldri møtt en jente som har vært så bra og perfekt for meg noen sinne. Jeg ble betatt allerede etter en dag, og har siden ikke helt klart å gi slipp på det. Vi var sammen litt etter at vi møttes, men det ble aldri noe av. Jeg trodde jeg hadde kommet over det fullstendig, men nå har hun flyttet til sammy by som meg, og jeg møter henne en sjelden gang ute på byen. Når jeg først møter henne, møter også de gamle følelsene meg som et slag i trynet, og jeg føler jeg ikke klarer å komme meg over henne, da jeg fortsatt føler hun er den perfekte jenta for meg. Har noen her noen råd til å komme seg over henne? Jeg har aldri vært en som hooker opp med mange jenter, men heller leter etter en jeg faktisk føler noe for. Og alltid når jeg møter henne føler jeg at alle andre ikke er i nærheten av å nå opp. Nå har det jo gått to år siden jeg sist hadde en samtale med henne, men det er håpløst, da hver gang jeg ser henne blir minnet på alle følelsene jeg en gang hadde. Anonymous poster hash: f7da1...d44
Dricka Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 Du kan jo prøve å ta opp igjen kontakten? Kanskje det funker denne gangen? Har ingen gode tips egentlig, slitt med det samme selv. Det som hjelper er å finne andre å bruke tiden sin på og få følelser for dem selvom du vet du føler meg for hun du snakker om.
Dricka Skrevet 26. oktober 2014 #3 Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Dobbelpost! Endret 26. oktober 2014 av Camo
Noope Skrevet 26. oktober 2014 #4 Skrevet 26. oktober 2014 Vi har alle følt det sånn. Men du skriver at du ikke hooker opp med jenter, men venter for å finne en du liker. Men det tar jo litt tid å bli kjent med jenter, så da lurer jeg på om du faktisk går inn for å bli kjent med noen nye? Komme litt bak fasaden de viser på fest? Kanskje du finner en akkurat like interessant jente i din omgangskrets eller på fest, du har bare ikke fordypet deg nok i henne enda.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #5 Skrevet 26. oktober 2014 Hvor lang tid har det gått siden dere snakka sammen? Anonymous poster hash: dc86a...732
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #6 Skrevet 26. oktober 2014 Egentlig så har jeg vel lyst til å prøve å ta kontakt igjen, som @camo sier, men har dårlig følelse fra sist gang. Da jeg føler det var en enveis forelskelse, og at jeg aldri hadde sjans egentlig. Tenker liksom at jeg bør la henne være, siden jeg følte det kanskje nesten kom til det plagsomme for henne siden det alltid var jeg som startet teksting osv. Men kan absolutt tro på at @noope sine råd kan stemme, kjenner meg godt igjen. Nå har vi vel ikke snakket på nesten to år, hvis man ser bort i fra de gangene vi har småpratet bittelitt da vi har møttes på byen denne høsten. Anonymous poster hash: f7da1...d44
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #7 Skrevet 26. oktober 2014 Har egentlig ikke så veldig mange gode tips, men hang dere kun som venner eller hadde dere en flørt? Er litt i samme situasjon, bare at vi hadde noe sammen før det gikk skeis. Anonymous poster hash: 54192...967
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå