waco Skrevet 18. juli 2004 #1 Skrevet 18. juli 2004 Noen av dere husker nok at jeg tilbrakte døgnet igår utenomdørs hvor jeg kjørte scooter i behagelig tilstand, hvor man kjører så avslappet at man ikke stresser, men tar seg tid til å betrakte de ulike seerverdigheter som befinner seg langs en veirute som nytes best en tanke fjern fra normallivets logikk. Jeg har vel fortalt ved enkelte anledninger at jeg bor ved grønland sentralt beliggenhet grønlands torg, og er så heldig og bo i øverste etasje slik at jeg kan legge merke til disse vaktstatuene som befinner seg på taket av TOLLBYGGET, til forakt og spe for befolkningen er det uhyrene og vampyrene som speider sitt utsyn over bispelokket og alle båtene som kommer til kaia. Når man er stein så tør man kjøre en scooter "justert" etter norske føreforhold som min lillebror forkarte det, innover fjelllinjetunnelen (70 km/t) hastighet, og med tapre 85 km på flatmark (49 kubikk) utholder man til og med trailerne og bussene fra eu som er på ferie.... Hvem idiot er det som har funnet på å blokkere scootere til 50 km/t, det er jo direkte livsfarlig. Etter fjelllinjentunnelen og videre til skøyen har man den fordel når man kjører scooter at man kan ta noen snarveier gjennom gamle sjølyst f eks....og det gjør at man forkorter tiden betraktelig dersom man har en liten kreativ form for snareste vei..... Damer slutter aldri å forundre for hensikten med turen var å besøke en gammel venninne av meg (dvs hun er ikke gammel, men jeg har kjent henne lenge) og siden hun studerer ved NTNU (i trondheim) treffes vi sjeldent. Da jeg ankom huset hennes hadde hun igangsatt noe mat som gjorde at jeg måtte bli der noen timer lengre enn forventet. For å gjøre noe som kunne vært en lang historie utelukker jeg heller en del ting slik alle historier må gjøre for å få plass her. Hun mente at hvis vi skulle dra på byen måtte jeg sitte på med hennes bil og la scooteren min stå fordi at jeg skulle være med henne hjem og sjekke om det var noen i huset før hun la seg. Hun var ikke vant med å sove alene sa hun. Hmm… men jeg hadde jo avtale med en annen jente. For en delikat situasjon. Jeg visste at skulle jeg få en mulighet til og ha noe som helst sjangs med hun andre jenta måtte jeg ha med meg hun første. Det er så dårlig gjort at vi gutter blei utdelt med de dårligste kortene, vi har kløver 4 og kløver 5, mens kvinnes spar ess og ruterkonge ikke kan sammenlignes i det hele tatt. Derfor måtte disse jentene som har alle de gode kortene bunken spille ut sine. Bare det at hun siste jenta trodde jeg skulle overnatte hos hun første jenta gjorde at jeg fikk bli med hun siste jenta hjem på overnatting. Hvorfor er det sånn at når jeg virkelig har gått angsten i sømmene og lagt meg i seng med fienden, så sovner hun? Vel ikke med en gang, hun begynte å ”rote” litt som det heter, og da jeg fikk feelingen for at jenter tross alt kan brukes til noe nyttig, la hun seg på magen og sovnet. Det er jo et overgrep av de sjeldne. Man kan ikke forklare dette uten at vi kommer til seksuell trakassering med viten og vilje, for det er jo sånn at jenter går sport i å ”more” seg med mannen før hun bestemmer seg for å sovne. Hva gjør man da? Jeg valgte det enkleste som var å sovne og ligge der til jeg våknet neset ettermiddag. Nei, jeg tror kvinner er ondskapsfulle på mange måter, men dette var faktisk en ny vri. Alle vet at det strider mot de uskrevne regler og invitere med seg besøk hjem på natta (jeg måtte faktisk gå hjem til henne fordi at det var så nærme byen som hun sa) og legge seg på ”magen og sovne”. Hun håpet nok på at jeg var en av de dumme guttene som ”ble litt mer brutal” når jenter oppfører seg sånn, men heldigvis er ikke jeg en sånn en som går på slike ”forstyrrende kvinnemennesker". Jeg er skikkelig glad jeg har fått litt kontroll på brunsten min, for det er som en kompis sier hver gang han har en dame på fanget og kjenner brunsten komme, - setter hun seg alltid videre på et annet fang. Sånn er det, naturen er ubønnhørlig, og med slike møkkakort som en kløver seks kommer man seg ikke videre. Waco Men det var interessant å betrakte kvinnenaturen og kvinne”vennligheten” på slik nært hold.
Gjest GreenSky Skrevet 18. juli 2004 #3 Skrevet 18. juli 2004 Men hva var poenget med innlegget? Konklusjonen, liksom?
LilleBille Skrevet 18. juli 2004 #4 Skrevet 18. juli 2004 ... stakkars?? eller kvinner er fæle?? - fritt valg..
waco Skrevet 18. juli 2004 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2004 Men hva var poenget med innlegget? Konklusjonen' date= liksom? Poenget er at jenter sender motstridende signaler selvsagt. La meg fortelle om hvordan jeg møtte henne første gang for to uker siden. Jeg var på fasadevorspiel oppe hos noen bekjente/venner av meg på selveste fasadegata parkveien bak slottet. Det viste seg at hun ikke var like overfladisk som alle de andre der, og virket bittelittegranne oppavgående, hun drev med visst oljemalerier, leser bøker av rushdie og diskuterte savladore dali ....(sier ikke at det nødvendigvis beviser smarthet, men det gir jo et pekepinn). Etter byturen (disse fasadejegerne digger jo horgans og slike tullingsteder), hadde vi nachspiel på vorspiel stedet. Men jenta hadde en ide... hun syntes vi heller skulle dra hjem til meg. Rett foran parkveien ligger slottet og rett bak slottet ligger dronningparken og slottsparken. I den parken uten forvarsel dro hun buksa av meg, og gress er jo iskaldt så jeg falt og hun landet over meg. For et angsttilfelle dette var. Greit nok at jenter har sine historier fra mag og slike ting, men jeg har skrekken for å avbrytet "in action" ved at en gardist stikker bajonettet opp i rompa mi for at vi skal forsvinne. Vi tar nachspielet hos meg forelso jeg. Og vips, som et ironisk narrespill gang sovnet hun på toalettetgulvet. Jeg la dyne over henne og som et formidlende omstendighet la hun seg inne på min seng etterhvert. Det var jo denne misforståelsen og kanskje prøve å skvære opp i i og med at jeg ville møte henne igjen. Den "fra+og+kle+av+meg+buksa+bak+slotet+til+å+sovne+på+badet+greia+hennes" var jo litt ubegripelig og det hadde jo vært greit med en smule klarhet fra damefronten... Men jeg får nok ikke oppleve det i dette liv.... Waco
Gjest Fighter Skrevet 18. juli 2004 #6 Skrevet 18. juli 2004 Kanskje hun var for rusa til å orke noen ting begge gangene?
waco Skrevet 18. juli 2004 Forfatter #7 Skrevet 18. juli 2004 Kanskje hun var for rusa til å orke noen ting begge gangene? Hmm... at hun var for full? Tja...det kan vel være, men da burde hun hvis hun var minimum interessert, også ta kontakt når hun er edru...? Jeg venter nok til den dagen jeg.... Waco Fylla har jo ikke alltid skylda....
Gjest Fighter Skrevet 18. juli 2004 #8 Skrevet 18. juli 2004 Vet ikke hva disse vennene dine ruser seg på eller om de husker så mye dagen etter...
waco Skrevet 18. juli 2004 Forfatter #9 Skrevet 18. juli 2004 Vet ikke hva disse vennene dine ruser seg på eller om de husker så mye dagen etter... Hun hadde nok drukket tett begge kveldene, men hun må jo ha husket meg siden hun ville komme på en ny date.... siste kveld kveld ute på byen (den på fredag) var følgende replikkveksling sånn; hun spør, "jeg vil ta deg med hjem for å vise deg oljemaleriene mine, for jeg har ikke frimerkesamling" så lo hun på en sånn måte at jeg faktisk fikk litt lyst til å være med... Waco
Gjest Fighter Skrevet 18. juli 2004 #10 Skrevet 18. juli 2004 Høres ut som om hun hadde lyst til noe, ja. Men som sagt så kan hun ha vært for rusa til at det ble noe. Det betyr ikke at hun prøvde å lure deg, men kanskje heller at hun lurte seg selv.
waco Skrevet 18. juli 2004 Forfatter #11 Skrevet 18. juli 2004 Kanskje jeg ikke er selektiv nok...? Kan hende jeg er så dumsnill gang på gang at jeg gir damer for mange sjanser? Kan det være sånn at siden jeg er så godtroende og naiv når det gjelder jenter så brenner jeg meg hele tiden, fordi jeg ikke tar hensyn nok til mine egne skeptiske erfaringer? Men jeg vil jo så gjerne ta feil. Jeg skulle jo ønske at damer ikke var sånne som var så slu og lite omtenktsomme, jeg tror jo det beste om kvinner hele tiden, og kanskje det er den dumheten som gjør at det aldri fungerer? At jeg lurer meg selv hele tiden, og ikke vil innse at kvinner er veldig ofte motbydelig i handling selv om de ikke alltid "mener det" som de sier...? Det er jo uten tvil to seksuelle overgreper jeg har blitt utsattt for annenhver helg på rad... Waco
Gjest Fighter Skrevet 18. juli 2004 #12 Skrevet 18. juli 2004 Det er jo uten tvil to seksuelle overgreper jeg har blitt utsattt for annenhver helg på rad... Waco Du mister mye respekt og seriøsitet ved å bruke ord som seksuelle overgrep på den måten.
waco Skrevet 18. juli 2004 Forfatter #13 Skrevet 18. juli 2004 To ganger ble jeg bedratt av samme pike, to ganger forhåpninger...vet du da jeg lå ved siden av henne sist, og hun begynte å "fomle"....så er jo det omtrent som å helle vann på en brunstplante som holder på å visne... man legger jo opp til noe.. Og hvem er det som skal definere overgrep, jeg håper ikke det er bare er ment at det skal være kvinner... Waco
LilleBille Skrevet 18. juli 2004 #14 Skrevet 18. juli 2004 Men du er hvertfall ikke alene : En til som føler seg lurt
Gjest ~Bridezillah-killah~ Skrevet 18. juli 2004 #15 Skrevet 18. juli 2004 Hmm... at hun var for full? Tja...det kan vel være, men da burde hun hvis hun var minimum interessert, også ta kontakt når hun er edru...? Jeg venter nok til den dagen jeg.... Waco Fylla har jo ikke alltid skylda.... Det er ikke fylla si skyld om jenta er ei pingle som ikke tør snakke med deg i edru tilstand. Ergo: Vent til hun tør å snakke med deg i edru tilstand, så finner du også ut om hun er til å være sammen med eller er dum som ei bøtte m%&&.
waco Skrevet 18. juli 2004 Forfatter #16 Skrevet 18. juli 2004 Men du er hvertfall ikke alene : En til som føler seg lurt Det virker som flere har blitt utsatt for dette som synes å være mer enn to tilfeldigheter. Kanskje vi vil få et ærligere bilde av kvinner når flere gutter tør åpne seg og fortelle sin vinkling av historiene, slik at de ikke hele tiden blir "farget av kvinnevennlighet"... Waco Gutta må bare bli flinkere til å skrive for seg og kunne utrykke seg skriftelige godt om disse overgrepene, men dessverre der er nok dere jenter best, det dyktige kjønnet til å forklare og fortelle seg selv.....
Gjest ~Bridezillah-killah~ Skrevet 18. juli 2004 #17 Skrevet 18. juli 2004 Waco!! Når skal du høre på råd fra gode venner og la være å skrive foruminnlegg når du har røyka??? :evil:
Gjest GreenSky Skrevet 19. juli 2004 #18 Skrevet 19. juli 2004 Det dreier seg seff om en kvinnelig sammensvergelse, hvor målet er å lure flest mulig menn og gjøre dem seksuelt frustrerte. :klø:
Gjest Eir Skrevet 19. juli 2004 #19 Skrevet 19. juli 2004 Mulig jeg er litt slem nå, men dersom jeg skulle greie å sovne mens jeg er i gang med å rote med en fyr, så er det som regel fordi han fomler så mye at han ikke greier å holde på oppmerksomheten min... Så er det jo noen ganger man blir så full at man bare sovner uansett også, og jeg synes egentlig det er noe tull å ha sex på kvelden når man kommer hjem. Da er det mye bedre å vente til neste morgen, så kan man ha sex og brenne ut litt av fyllesjuka før man tar seg en dusj. Og det at du ikke benytter anledningen å hiver deg over dem er sånt som blir lagt merke til, og gir deg goodwill-poeng som kan lede til at dere treffes igjen/starter noe seriøst, dersom et er noen trøst. (Iallfall dersom jenta faktisk er noe å samle på da.)
Gjest k Skrevet 19. juli 2004 #20 Skrevet 19. juli 2004 Uff, jeg vemmes over ditt ekle kvinnesyn! Kvinner kan være utydelige og forvirrende, og andre fæle ting også, men kvinnesynet ditt kan heller ikke forsvares.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå