Gå til innhold

Regntøy om vinteren (til ettåring)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har Reima regntøy til ettåringen som vi og barnehagen er storfornøyde med. Men: det er svært tynt. Derfor lurer jeg på å bytte det ut i et litt tykkere nå, evnt. foret. Egentlig liker jeg ikke foret regntøy ettersom uforet tørker bedre og det kan brukes i all slags vær. Min eldste har alltid blitt klam av fleece så det har også stoppet meg. Jeg vil heller ikke ha for stivt regntøy til henne. Hun er 76 cm høy og skal jo bevege seg også.

Så tilbake til spørsmålet - er det noen som har noen anbefalinger til meg? :)

Anonymous poster hash: 860cc...aa6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke bruke ulldress under? Vi har ikke med noen av ungene hatt behov for foret regntøy. På den alderen ble regntøyet kun brukt få uker på høsten, så blir det pakket bort for vinteren og kun dress blir brukt. Det finnes kun regntøy med fleecefor såvidt jeg vet.

Anonymous poster hash: fa94e...2a9

• Liker 1
Skrevet

Hun bruker ulldress under nå. Jeg kan selvsagt kjøpe ullfleece-lignende dress for å ha under (har ullfrotté nå), men da kan jeg like så godt kjøpe nytt regntøy. Hun er så lita at det fort blir klumpete om hun må ha mer under. Nå er det rundt ti grader ute. Vi bor på Vestlandet og er vi "heldige" blir regntøyet brukt mer enn vinterdressen denne vinteren også.

TS

Skrevet

Jeg vet ikke om den finnes ennå, men vi har prøvd troll sin hele regndress med ullfòr og den var helt super.

Anonymous poster hash: dfbc0...49e
Skrevet

Hvis regndressen er stor nok, og det blir behov for den utover vinteren, så går det an å ha vinterdressen under.

Skrevet

Jeg endte opp med å kjøpe Celavi med fôr. Satser på at snuppa ikke blir for klam av fleece. Skulle det skjære seg får vi finne noe uten...

TS

Skrevet

På Coop obs igår så jeg regnset med avtagbart ullfor fra janus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...