Gå til innhold

de stakkars føttene...

Fremhevede innlegg

Gjest nøtteliten
Skrevet

Hver sommer er det samme lille helvete...jeg får vannblemmer, gnagsår og i det hele tatt føttene piner seg ved at jeg så gjerne vil gå barbent....ikke er det nye sko heller, samme hva, så blir det vondt!! Har vært i byen i dag med sandaler på, nå har jeg ett stort åpent sår under foten. :cry: Dette gidder jeg ikke lenger, er det noen gode råd?? Jeg vurderer å gå til fotpleier, men er det bare for gamle damer?? Og dessuten kan de hjelpe noe?

- lykkelig for gode råd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

akkurat sånn har jeg det også. gnagsårplasterne men får på apoteket er gode. de sitter under foten også.

Skrevet

Hei :lol:

Fotpleie er ikke bare for gamle damer - jeg går iallefall 1 gang i mnd og det kan virkelig annbefales.Særlig nå når jeg går i sandaler synes jeg det er ok å ha fine føtter. det værste jeg ser er damer som er fine fra topp til tå helt til du ser ned på føttene også er de fulle av hard hud,sprekker og lange ustelte negler! da får jeg frysninger! Har vell alltid vært opptatt av føttene,og likt å stelle dem.

Finnes fotkremer som motvirker at man får så lett sår,og man kan jo også få kjøpt plaster som er nesten som et ekstra lag med hud. Jeg bruker også av og til plaster på sprayboks.Greit å ha i veska om en kjenner det plutselig blir vondt!

Lykke til

Klemmer fra

charmina (som har kost seg hos fotpleier senest i dag :P )

Skrevet

har tenkt lenge på å prøve fotpleie, nå skal jeg virkelig gjøre det. tar med mannen min og. men vet dere om noen bra og billigst mulige steder i bogstadveien/hegdehaugsveien området?

Skrevet

Tenkte bare jeg ville si hvor søt min forlovede er....han synes det var så fælt med føttene mine at han kom hjem med ett fotbad i dag, ett sånt med massasje og bobler... nå kan jeg kooose meg...men jeg skal også ta en fotpleietime.

- nøtteliten. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...