Gå til innhold

Hvorfor er jenter mer keen på kjæreste enn gutter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Emnetittelen taler for seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Njaaa....kommer litt an på alder kanskje?

I 20-årene er det vel en overvekt av jenter som ønsker kjæreste mer enn det mange gutter i den alderen gjør. I 30-årene, der jeg befinner meg treffer jeg ganske mange menn som ønsker seg et seriøst forhold.

• Liker 1
Skrevet

Fordi jenter tror verden er som på film. At de har en perfekt gutt som mekker middag, telys, sjokolade og roser hver dag.

• Liker 5
Skrevet

Kanskje du først skal gi oss noe bevis på at dette stemmer, summers?

• Liker 4
Gjest HeiHade
Skrevet

Ja, jeg finner dette spørsmålet vanskelig å svare på, fordi jeg vet ikke om det du sier stemmer en gang.

• Liker 3
Skrevet

De vil ha familie og nærhet.

Menn vil ha sex og vaskehjelp.

• Liker 7
Skrevet

Fordi jenter ser for seg mye romantikk i et kjæresteforhold. Mens gutter vil kunne fråtse i flere, uten å binde seg.

Anonymous poster hash: 66c75...292
  • Liker 6
Skrevet

Mange blir verpesjuke når de ser andre med barn :P

• Liker 3
Gjest Thai clinch
Skrevet

De blir ofte forelsket i følelsen av å være forelsket

• Liker 2
Skrevet

På grunn av Disney. Har du sett "den lille havfruen" eller ?

Anonymous poster hash: 0e816...829
Skrevet

Fordi jenters store drøm, helt fra de er barn, er å være en prinsesse som blir oppdaget av en prins som kommer ridende på en hvit hest og tar henne med storm.

Gutters store drøm, derimot, er å utrette noe stort for menneskeligheten.

Anonymous poster hash: cec37...bc1
  • Liker 2
Skrevet

Fordi jenters store drøm, helt fra de er barn, er å være en prinsesse som blir oppdaget av en prins som kommer ridende på en hvit hest og tar henne med storm.

Gutters store drøm, derimot, er å utrette noe stort for menneskeligheten.

Anonymous poster hash: cec37...bc1

Dette var ikke min store drøm i det hele tatt. Har aldri hatt lyst til å være prinsesse, ha stort bryllup osv. Det her er jo bare tull.

Anonymous poster hash: 8d5eb...649

• Liker 12
Skrevet

Fordi jenters store drøm, helt fra de er barn, er å være en prinsesse som blir oppdaget av en prins som kommer ridende på en hvit hest og tar henne med storm.Gutters store drøm, derimot, er å utrette noe stort for menneskeligheten. Anonymous poster hash: cec37...bc1

Jeg skulle likt å sett statistikk for dette. Flott teori.

-menneskeligheten-

Anonymous poster hash: bcb8b...606

• Liker 14
Skrevet

Dette var ikke min store drøm i det hele tatt. Har aldri hatt lyst til å være prinsesse, ha stort bryllup osv. Det her er jo bare tull. Anonymous poster hash: 8d5eb...649

Jeg ville begge deler. :)

Skrevet

De vil ha familie og nærhet.

Menn vil ha sex og vaskehjelp.

Regner med det her er litt ironisk ment? Menn ønsker også familie og nærhet, hvorfor skulle ellers så mange menn ønske å gifte seg, få barn osv?

• Liker 5
Gjest HeiHade
Skrevet

Denne tråden var jo bare provoserende å lese. Forferdelig mye generalisering og antakelser ute og går, er det ikke?

• Liker 6
Skrevet

Fordi jenter tror verden er som på film. At de har en perfekt gutt som mekker middag, telys, sjokolade og roser hver dag.

Javel? Hvor har du det fra? Da er ikke jeg jente i såfall.

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil tro det har med biologi å gjøre. Det er mye mer begrenset hvor lang tid en kvinne kan få barn, mens menn derimot kan få barn langt oppi årene om de vil. Selv om vi ikke liker å si det, så er vi fortsatt ganske satt i de gamle kjønnsrollene. Det er ikke sjeldent at kvinner blir sett ned på om de ikke blir gift innen en gitt tid eller ha en mann i sitt liv.

• Liker 4
Skrevet

Javel? Hvor har du det fra? Da er ikke jeg jente i såfall.

Innrøm det! Du drømmer om det?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...