Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så, hva ville dere kjøpt til en gutt på 18 år? Ikke noen sports-/friluftstype. Litt vanskelig å vite, særlig fordi jeg ikke kjenner han så godt. (Det er kjæresten til min søsters datter.)

Hva med en gutt på 13?

Tenkte at gavene skulle ligge på maks 200-250...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dersom de har Apple-produkter kan gavekort på det være en god ide. Eller music-angel, har hørt mange si at de er mye bedre enn hva prisen tilsier. Eventuelt et headset. Ellers er forbruksartikler alltid greit. Hårvoks, parfyme-gavesett etc. Hva med kroppssåpe og en deo i en toalettmappe sammen med en myk håndduk?

Endret av _Aries
Skrevet

Gavekort på kino, klær eller spill. Kule t-skjorter, luer, abonnement på blad, ølglass (til han på 18), bøker, caps, bluetooth-høyttaler, sengetøy, barbersaker eller bag.

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg ville gått for noe trygt, som gavekort på kino, og ikke foreksempel headset, høyttalere osv, med mindre du vet han ønsker seg det.

Anonymous poster hash: 8520f...723
  • Liker 1
Skrevet

Jeg gir gavekort. Det er rimelig safe.

Gjerne på et stort kjøpesenter.

Anonymous poster hash: b3e7f...d79
Skrevet

Spendon gavekort kan brukes alle steder som har bankterminal. Fungerer som et bankkort. Kjempelurt!

Skrevet

Gavekort på kino er alltid trygt, eventuelt Spendon gavekort - kan brukes på alt, også internett.

Gjest Linn Cathrin
Skrevet

Jeg kjøper som regel klær til min bror som nå er 17, og det faller alltid i smak. Vanskelig å tipse uten å vite interesser, men kanskje noe spill til han på 13?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...