Gå til innhold

Jeg pimper alene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er singel, og har knapt venner. Derfor sitter jeg og pimper ikveld. Øl og sprit!

Det rare er at jeg koser meg i eget selskap, og føler ikke noe savn etter hverken kjæreste eller venner. Å gå på byen er heller ikke noe som frister særlig.

Bortsett fra det seksuelle behovet (sol aldri blir tilfredsstilt) har jeg ingen egentlige behov for menneskelig kontakt..

Er jeg snål av meg, eller er det flere som har det slik?

Skål, enten du er alene eller på fest med andre!

Anonymous poster hash: ed491...435
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda du har nok behov for menneskelig kontakt,det har vi alle, det er bare det at du trives bedre i eget selskap enn med 100personer rundt deg og det er helt normalt. Jeg er slik også, liker å reise alene,sitte hjemme med vin alene og gå turer alene. Er ikke snakk om å være en "loner" bare at man er mindre sosial.

Skrevet

Jeg er singel, og har knapt venner. Derfor sitter jeg og pimper ikveld. Øl og sprit!

Det rare er at jeg koser meg i eget selskap, og føler ikke noe savn etter hverken kjæreste eller venner. Å gå på byen er heller ikke noe som frister særlig.

Bortsett fra det seksuelle behovet (sol aldri blir tilfredsstilt) har jeg ingen egentlige behov for menneskelig kontakt..

Er jeg snål av meg, eller er det flere som har det slik?

Skål, enten du er alene eller på fest med andre!

Oi, du er veldig motsatt av meg på den sosiale biten. Men for å være helt ærlig så virker det jo sinnsykt herlig å ha det sånn som du har det. Man slipper behovet for å ha andre rundt seg 24/7. Trives du alltid med å være alene? Har du ikke noe behov for å være blant folk ellers?

Skrevet

Det er bare bra å klare å kose seg i eget selskap:) Og du trenger ikke være dritings for det altså.
Jeg er ganske lite sosial selv og noen ganger blir jeg dritlei av folk og vil bare være alene i flere dager. Men så begynner jeg å kjede meg etter kort tid da også er ikke andre mennesker så ubrukelige likevel :fnise:

Så selv om du har det sånn nå, så hadde du nok gått lei tilslutt tror jeg.
Hva legger du i at du 'pimper' egentlig :P ? Kos deg da :D

Skrevet

Jeg også koser meg alene store deler av min tilværelse, og jeg trives enn så lenge. Tenker også at jeg er syk eller unormal iblant, men jeg har det jo bra, så det må jo være bra da? :)

Skrevet

Oi, du er veldig motsatt av meg på den sosiale biten. Men for å være helt ærlig så virker det jo sinnsykt herlig å ha det sånn som du har det. Man slipper behovet for å ha andre rundt seg 24/7. Trives du alltid med å være alene? Har du ikke noe behov for å være blant folk ellers?

Jeg har egentlig null behov for andre mennesker, bortsett fra familie..

Det er bare bra å klare å kose seg i eget selskap:) Og du trenger ikke være dritings for det altså.

Jeg er ganske lite sosial selv og noen ganger blir jeg dritlei av folk og vil bare være alene i flere dager. Men så begynner jeg å kjede meg etter kort tid da også er ikke andre mennesker så ubrukelige likevel :fnise:

Så selv om du har det sånn nå, så hadde du nok gått lei tilslutt tror jeg.

Hva legger du i at du 'pimper' egentlig :P ? Kos deg da :D

Pimpe betyr i min ordbok å sitte og drikke for seg selv.. Jeg er ikke dritings, og har bare kost meg med 5-6 øl..

Skrevet

Jeg har egentlig null behov for andre mennesker, bortsett fra familie..

Pimpe betyr i min ordbok å sitte og drikke for seg selv.. Jeg er ikke dritings, og har bare kost meg med 5-6 øl..

familien er jo menneskelig kontakt da du.

Anonymous poster hash: a081f...ef1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...