Gå til innhold

Søstera og broren min!

Anbefalte innlegg

Gjest Hummels
Skrevet

Har litt problem med søsknene mine. For det første så godtar de ikke kjæresten min. Jeg får ikke være med han hver gang de er hjemme. (bor i kjelleren hos mamma). Jeg er nødt til å kun like damer for dem. Mamma er enig med de, men hun godtar han litt mer. Mest av alt vil de at jeg skal vær alene. Spesielt broren min. Hvorfor vet ikke jeg. Han liker ikke en gang damene jeg har tatt med hjem.

For det andre så har de barn. Småbarn. Så klart er jeg glad i de. Jeg er jo onkelen deres. Men jeg har hatt noe leker siden jeg var baby og bitteliten. Noe jeg ville ta vare på og ha som minne. Kanskje gi til mine egne unger en gang. Nå har både søstera mi og broren min tatt de lekene og gitt til sine barn uten å spørre meg. Mamma er enig med de. Jeg bruker jo ikke det nå likevel sier de bare. Viktigere at barna deres får det. Nå har ungene ødelagt noe av lekene. Noe jeg var redd for. Ødelagt minner. Jeg er så lei meg at jeg vil skrike. De bryr seg ikke om at det er ødelagt. De bare kjøper nytt til ungene sine. Etter de har ødelagt mitt. Som om det var meningen å ødelegge mitt med vilje først :(

Vet ikke hva jeg skal gjøre mer!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter ikke du barn med et 16 år gammelt barn også? Sånn i tillegg til at du nå tydeligvis har gått fra moren til dette barnet du lovet å stille opp for til fordel for ei manneræv?!

Sorry mac, men du er jaggu meg litt av en slask...

Gjest Hummels
Skrevet

Venter ikke du barn med et 16 år gammelt barn også? Sånn i tillegg til at du nå tydeligvis har gått fra moren til dette barnet du lovet å stille opp for til fordel for ei manneræv?!

Sorry mac, men du er jaggu meg litt av en slask...

Hun har bestemt seg for å ta abort likevel. Jeg har jo ikke noe å bestemme når det gjelder det. Jeg har aldri vert i et forhold med 16 åringen. Så nei jeg har ikke gått fra moren.

Skrevet

Hun har bestemt seg for å ta abort likevel. Jeg har jo ikke noe å bestemme når det gjelder det. Jeg har aldri vert i et forhold med 16 åringen. Så nei jeg har ikke gått fra moren.

Nå ble jeg lettet på dine vegne, morens vegne, barnets vegne og foreldrene hennes sine vegne.

Skrevet

Er du bifil? Har kanskje lite med spm ditt å gjøre. Kanskje familien din er forvirret....?

Gjest Hummels
Skrevet (endret)

Er du bifil? Har kanskje lite med spm ditt å gjøre. Kanskje familien din er forvirret....?

Ja er bifil. Søskena mine og faren min har egentlig aldri likt meg har jeg følt. Faren min vet jeg. Kan ikke akkurat kutte ut kontakten med søstera og broren min heller.

Endret av Hummels
Skrevet

Du lever ditt liv, søskene dine lever sitt liv. Be de passe sine egne saker. Når det gjelder lekene dine. Gjem dem. Finner søskene dine de ikke, så kan ikke niesene og nevøene dine ødelegge dem heller. De kan heller finne frem sine egne leker og la ungene ødelegge dem. Lykke til med kjærligheten :hug:

Anonymous poster hash: 882c6...895
  • Liker 2
Gjest Hummels
Skrevet

Du lever ditt liv, søskene dine lever sitt liv. Be de passe sine egne saker. Når det gjelder lekene dine. Gjem dem. Finner søskene dine de ikke, så kan ikke niesene og nevøene dine ødelegge dem heller. De kan heller finne frem sine egne leker og la ungene ødelegge dem. Lykke til med kjærligheten :hug:

Anonymous poster hash: 882c6...895

Takk :) Ja jeg har gjemt de andre tinga jeg er redd for nå. Synd de tok og ødela noe av det jeg likte aller best som barn :(

Skrevet

Flytt! Og ta med deg alle minnene dine :)

Anonymous poster hash: c8c00...f01

Skrevet

Ja er bifil. Søskena mine og faren min har egentlig aldri likt meg har jeg følt. Faren min vet jeg. Kan ikke akkurat kutte ut kontakten med søstera og broren min heller.

Tragisk at familie skal være sånn. Håper du har gode venner da...? Vi trenger jo alle noen rundt oss.

Gjest Hummels
Skrevet

Flytt! Og ta med deg alle minnene dine :)

Anonymous poster hash: c8c00...f01

Skulle gjerne hatt flyttet, bor i kjelleren hos mamma. Føler jeg ikke kan flytte enda. Siden hun er syk. Jeg hjelper henne ofte, og hun sier mange ganger "hva skulle jeg gjort uten deg". Søskena mine bor ikke der, men er en del hjemme hos oss. Det verste er at de jager ut kjæresten min når de er hjemme. Hvis han er der. De kommer ned å sier han ikke kan være her nå.

Tragisk at familie skal være sånn. Håper du har gode venner da...? Vi trenger jo alle noen rundt oss.

Ja har noen gode venner. Noen av de er veldig opptatt pga egne familier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...