Gå til innhold

Råd til mann som har tenkt seg på byen idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er en mann som har tenkt seg på byen idag alene. Målet er å få meg nye kvinnelige bekjentskap for evt. kaffe date, etc senere.

Litt stats:

31 år

1, 77 høy.

Bra klesstil, men er litt valpefett på kroppen. Mindre bra ansikt.

Grei humor og klarer meg bra i sosiale settinger.

Hvordan skal jeg gå frem for å sjamere kvinner/jenter på en real måte og ikke virke som en gris? Som sagt så er de fysiske attributtene mine ganske average.

Takk

Petter

Anonymous poster hash: 463dc...4f3
Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Ikkje drikk deg full!

Ver sjarmerande, då kjem du lengst.

Skrevet

- Snakk om vanlige ting, musikken,utestedet du er på osv....dvs.ha en naturlig laid-back tilnærming.

- Ikke still mange personlige spørsmål i starten eller gi masse komplimanger for utseende.

- Drikk med måte.

- Ikke bruk for mye parfyme

- Ikke nistirr på jur og ræv.

- Fremstå som en helt vanlig ålreit fyr som IKKE er på sjekkeren,rett og slett.

God tur :)

Anonymous poster hash: cbe0a...842
  • Liker 4
Skrevet

Prøv å finn jenter som sitter sammen, ikke for mange. 2-3 stk. Vær litt morsom "kompis" istedenfor å prøve deg. Vi jenter elsker å le og sender sjeldent bort eller himler med øya av en som bare er gøy :) ikke spandere drinker.. Så ser du om du evnt får god kontakt med en av de, eller flere :)

Skrevet

Vær deg selv og ikke vær klengete og desperat.

Skrevet

(Og til tiden etter denne kvelden så kanskje du bør trene bort det "valpefettet", siden det er mulig å gjøre kroppen finere.)

Anonymous poster hash: d3a5a...e09

• Liker 1
Gjest HowardRoark
Skrevet

- Se deg selv i et bedre lys enn du gjør nå. Se deg selv som en mann kvinner er tiltrukket av.

- Vær avslappet og ikke desperat.

- Vær seksuell. Ser at du er redd for å være en gris, men dette er en tabbe og styrt av latterlige forestillinger. En mann skal brenne over av seksuelt begjær og skamløst kommunisere dette til objektet for sitt begjær. Det kan dog være en treningssak å vite hvordan. Ikke for mye og ikke for lite, men mindre er generelt bedre enn mye.

- Vær vennlig og åpen.

- Snakk med den første du ser eller si hei. Trenger ikke om å være noen du er tiltrukket av. Blir du stående med en øl i et hjørne, blir du fort stående og kan i verste fall bli sett på som 'the creep' i hjørnet. I det minste smil.

- Vær sjarmerende.

- Vær nysgjerrig på henne og hvem hun er. Ikke snakk for mye om deg selv.

- Ikke vær altfor seriøs. De fleste liker litt humor. Ikke vær redd for å erte henne eller gjør narr av henne (på en respektfull og ikke slitsom måte).

- Om hun er med venninner, vær interessert i de også og vis respekt for de.

Til slutt. Fortell henne at hun virker som en jente det kan være verdt å bli bedre kjent med, om hun synes det er en god ide. Kanskje vil hun her gi deg nummeret sitt, om ikke, spør. Og ikke si, "Kan jeg få telefonnummeret ditt?", si, "Hva er telefonnummeret ditt?" Subtil, men viktig forskjell.

Sånn. Nå er jeg for sent ute på fest. Må løpe! Lykke til!

:)

• Liker 1
Skrevet

(Og til tiden etter denne kvelden så kanskje du bør trene bort det "valpefettet", siden det er mulig å gjøre kroppen finere.)

Anonymous poster hash: d3a5a...e09

Han bør absolutt ikke forandre på seg bare for å bli likt av andre... er det ikke det som er KG-mantraet?

Anonymous poster hash: 92d0c...04d

• Liker 2
Skrevet

- Se deg selv i et bedre lys enn du gjør nå. Se deg selv som en mann kvinner er tiltrukket av.

- Vær seksuell. Ser at du er redd for å være en gris, men dette er en tabbe og styrt av latterlige forestillinger. En mann skal brenne over av seksuelt begjær og skamløst kommunisere dette til objektet for sitt begjær. Det kan dog være en treningssak å vite hvordan. Ikke for mye og ikke for lite, men mindre er generelt bedre enn mye.

- Vær vennlig og åpen.

- Snakk med den første du ser eller si hei. Trenger ikke om å være noen du er tiltrukket av. Blir du stående med en øl i et hjørne, blir du fort stående og kan i verste fall bli sett på som 'the creep' i hjørnet. I det minste smil.

- Vær sjarmerende.

- Ikke vær altfor seriøs. De fleste liker litt humor. Ikke vær redd for å erte henne eller gjør narr av henne (på en respektfull og ikke slitsom måte).

Til slutt. Fortell henne at hun virker som en jente det kan være verdt å bli bedre kjent med, om hun synes det er en god ide. Kanskje vil hun her gi deg nummeret sitt, om ikke, spør. Og ikke si, "Kan jeg få telefonnummeret ditt?", si, "Hva er telefonnummeret ditt?" Subtil, men viktig forskjell.

Som jente anbefaler jeg å ikke være seksuell og ihvertfall vøære høflig nok til å spørre om tlf.nummeret istedenfor å si hva er det. Gentleman-fakter er noe norske menn vil tjene på å bruke mer av :)

• Liker 7
Skrevet

Vær åpen og morsom, ikke ta imot dritt fra noen,verken stuck up kjerringer eller bola homoblubber. Smil og vær avslappet. Ikke bare stå der med ølen i hånda foran deg som et skjold,men ta kontakt.

Ang kontakt så må den være naturlig, å drive å dra ut ordene eller si noe a la "jasså,du drikker vin du altså?" fungerer dårlig.

Vær åpen om dine hensikter, ikke lat som om du ikke er ute etter å pule hvis det er ditt store mål og ikke vær en tosk som skal spandere på kvinner for at de skal gidde å prate til deg. Da blir du sett på som a: en dust hun kan bruke for kvelden, og du blir bitter og tenker luremus eller b: en som prøver å "kjøpe"seg litt kontakt,at du ser på henne som noe du kan kjøpe.

Skrevet

Som jente anbefaler jeg å ikke være seksuell og ihvertfall vøære høflig nok til å spørre om tlf.nummeret istedenfor å si hva er det. Gentleman-fakter er noe norske menn vil tjene på å bruke mer av :)Anonymous poster hash: cbe0a...842

Nei,han bør unngå bruken av kan. Kan jeg ditt og kan jeg datt høres ut som om han spør om tillatelse. Virker stakkarslig. Man har ikke med en dame hjem og sier "kan vi ha sex?" Man begynner å kysse henne og kle av henne og klarer å lese signalene om hun er interessert eller ikke.

Viktigstetipset er å ikke bruke tid på hu dama som virker som om hun er sur/bitch/irritert osv.

Skrevet

- Vær vennlig og åpen.

- Vær sjarmerende.

"Bli verdt å bli kjent med"jasså,lest deg opp på sjekkekultur nå;)

• Liker 2
Skrevet

Hvis du faktisk klarer å ha det gøy og å virke avslappet så kan du komme langt. Ikke fremstå desperat eller "kompistype" som ei her over meg en plass foreslår. Går du inn for å bli kompis så er det nettopp dette du gjerne blir sett på som.

Skrevet

Nei,han bør unngå bruken av kan. Kan jeg ditt og kan jeg datt høres ut som om han spør om tillatelse. Virker stakkarslig. Man har ikke med en dame hjem og sier "kan vi ha sex?" Man begynner å kysse henne og kle av henne og klarer å lese signalene om hun er interessert eller ikke.

Viktigstetipset er å ikke bruke tid på hu dama som virker som om hun er sur/bitch/irritert osv.

Det blir jo to totalt ulike ting og er ikke sammenlignbart. Man tjener på å være litt laid-back i starten.

"Hva er tlf.nr.ditt daaaaaaaaa???" virker veldig desperat og setter vedkommende jente i en ubehagelig situasjon dersom hun faktisk ikke vil gi nr. sitt til ham. Jeg tiltrekker meg mange menn på byen,og de som krever tlf.nr.mitt bare fordi vi har pratet i en time styrer jeg unna.De er ofte også slike som skal ha en forklaring på hvorfor hvis du sier du ikke vil gi ut nr.

"Kan jo snakkes om du vil"? er en mye bedre ting å si. Så kan hun selv velge om hun vil gi ut kontaktinfo og i så fall hvilken.

• Liker 4
Skrevet

Det kan være stor forskjell på høflighet og stakkarslighet, det kommer helt an på hvordan du spør (ja, jeg er selv mann og har da hatt gode erfaringer med å være høflig). Man kan f. eks begynne å bytte ut "kan" med "skal". Da viser du en klar vilje samtidig som du også er høflig nok til å spørre. Nei, det betyr ikke at du spør ørten ganger, men at du spør om f. eks å ta et glass vin med etterffølgende massasje og tar det derfra :)

Anonymous poster hash: 6b846...719

• Liker 1
Skrevet

Det blir jo to totalt ulike ting og er ikke sammenlignbart. Man tjener på å være litt laid-back i starten."Hva er tlf.nr.ditt daaaaaaaaa???" virker veldig desperat og setter vedkommende jente i en ubehagelig situasjon dersom hun faktisk ikke vil gi nr. sitt til ham. Jeg tiltrekker meg mange menn på byen,og de som krever tlf.nr.mitt bare fordi vi har pratet i en time styrer jeg unna.De er ofte også slike som skal ha en forklaring på hvorfor hvis du sier du ikke vil gi ut nr. "Kan jo snakkes om du vil"? er en mye bedre ting å si. Så kan hun selv velge om hun vil gi ut kontaktinfo og i så fall hvilken. Anonymous poster hash: cbe0a...842

En ting er å mase, en annen ting er å be om tillatelse, uansett så blir det litt feil. En god ting kan være å ta tlf hennes og plotte inn nr sitt hvis man tør. Man må være litt selvsikker og "arrogant"for å få seg mus. Å leke snill tøffel som spør om tillatelse eller maser er veldig off ass.

Skrevet

Det kan være stor forskjell på høflighet og stakkarslighet, det kommer helt an på hvordan du spør (ja, jeg er selv mann og har da hatt gode erfaringer med å være høflig). Man kan f. eks begynne å bytte ut "kan" med "skal". Da viser du en klar vilje samtidig som du også er høflig nok til å spørre. Nei, det betyr ikke at du spør ørten ganger, men at du spør om f. eks å ta et glass vin med etterffølgende massasje og tar det derfra :)Anonymous poster hash: 6b846...719

Enig.

Man kan si feks : sååå,skal du gi meg nummeret ditt eller ikke(med en hyggelig flørtete tone,ikke sur) eller si det mer som en spøk, skal du gi fra deg nr ditt eller er jeg nødt til å ringe 1881?

Eller noe i den duren, jeg vet ikke helt...pleier ikke å sjekke opp damer jeg,men kjenner et par gutter som har de movsa når det kommer til slikt.

Skrevet

Valpefett som 31-åring?

Da er det ikke valpefett lenger gitt. Men lykke til i kveld :)

Anonymous poster hash: de3d9...a0e
  • Liker 2
Skrevet

En ting er å mase, en annen ting er å be om tillatelse, uansett så blir det litt feil. En god ting kan være å ta tlf hennes og plotte inn nr sitt hvis man tør. Man må være litt selvsikker og "arrogant"for å få seg mus. Å leke snill tøffel som spør om tillatelse eller maser er veldig off ass.

Hadde noen "stjålet" telefonnr.mitt hadde jeg ikke akkurat tatt det som noe komplimang...heller lurt på om vedkommende var gal og synes det var dødscreepy.

Er ellers enig i at snill tøffel ikke er tiltrekkende, men selvsikkerhet og arroganse er for meg to ulike ting. Høflighet + selvsikkerhet og bra humor er den beste kombinasjonen slik jeg ser det.

Desperasjon og mas er turn-off.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...