AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2014 #1 Skrevet 25. oktober 2014 Er det mulig å ta eksamen i samf.fag muntlig med kun 9 dager på å lese pensum? Har dessverre ikke lest noe som helst pensum i høst, og nå er det eksamen om 10 dager. Så det betyr at jeg har 9 dager på meg til å lese. Er det noe håp i det hele tatt mon tro? Alt jeg ønsker er å stå, trenger ikke noen god karaktert, men å få ståkarakter er det viktigste. Hvordan bør jeg gå frem med pensum? Har Fokus Samfunnfag som bok. Veldig takknemlig for alle tips og råd. Anonymous poster hash: 085d1...d9d
Gjest andersio Skrevet 25. oktober 2014 #2 Skrevet 25. oktober 2014 Burde gå bra, se på kompetansemålene. Har du noenlunde god fornuft og fulgt med i media burde det gå bra.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2014 #3 Skrevet 25. oktober 2014 Les som faen og fokuser på kompetansemålene. Gjør også kontrolloppgavene i boken, men fokuser på mer utfyllende om det som gjelder kompetansemålene. Anonymous poster hash: f2e5d...35b
t0nje Skrevet 25. oktober 2014 #4 Skrevet 25. oktober 2014 For å si det sånn, du bør begynne å lese NÅ. Jeg tok samf som privatist i vår. Tok meg 14 dager å komme gjennom pensum og da leste jeg dag og natt med noen få pauser. Deretter lot jeg det ligge i 1,5 mnd før jeg pugget det i to dager før eksamen. Fikk 5, sterk vell og merke men uansett er det et fag som en trenger god tid på så du bør absolutt begynne å lese dersom du har tenkt å få 5/6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå