Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2004 #1 Skrevet 17. juli 2004 Jeg har hatt litt problemer med kazaa lite, men fant ut av feilen. Jeg har trolig blokkert noen filer med norton antivirus. Slettet Norton og kommer nå inn på Kazaa lite. Men når jeg søker etter sanger kommer de fleste sangene opp med et rødt kryss over seg :evil: noen som hvet hva det betyr....... Har holdt på i hele dag, nå er jeg så lei og sinna av hele dataen :-x
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2004 #2 Skrevet 17. juli 2004 Du er vel ikke så særlig smart siden du sletter Norton heller, da ...
Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2004 #3 Skrevet 18. juli 2004 Du er vel ikke så særlig smart siden du sletter Norton heller' date=' da ... [/quote'] :o Hva mener du med det? Jeg slettet det og satt det inn igjen med en gang
Gjest Devil's Spawn Skrevet 18. juli 2004 #4 Skrevet 18. juli 2004 Nede til høyre ved siden av klokka og alt det der, så har du sikkert et ikon med Norton Brannmur/antivirus. Høyreklikk på den og velg disable, hvis det skulle være nødvendig en gang. Men hvis du disabler firewallen, ha da for Guds skyld en oppdatert Windows .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå