AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2014 #1 Skrevet 25. oktober 2014 Hei, jeg skal da lage en adventskalender til kjærsten med en pakke for hver dag. men noen av gavene jeg har kjøpt er litt tunge, som f.eks en flaske vin.. så jeg tenkte å lage noe annet en de kalenderene som man henger opp gavene, men trenger litt tips! trenger også litt god plass siden en vinflaske er stor.. alle tips mottas med stor takk! Anonymous poster hash: d1a62...a45
Gjest M1A Skrevet 25. oktober 2014 #2 Skrevet 25. oktober 2014 Du kan jo henge opp en liten pakke. I pakken legger du en lapp, hvor det står hvor dagens gave befinner seg? Så får du hengt opp kalenderen :-)
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2014 #3 Skrevet 25. oktober 2014 Legg alle gavene med nummer på oppi en pen kurv!Anonymous poster hash: b2578...d94 1
Noope Skrevet 25. oktober 2014 #4 Skrevet 25. oktober 2014 De lette gavene kan henge, de tunge kan stå på gulvet med en ekstra lang snor? (ps. så snill du er)
skruf Skrevet 25. oktober 2014 #5 Skrevet 25. oktober 2014 Mannen min bruker å ta ei snor som han fester i hver sin spiker, også henger han opp pakkene på den De gangene jeg har fått vin så har han pakket inn ei gammel vinkort og skrevet hvor jeg finner flasken (f.eks "bak gardinen på gjesterommet" ).
Jacinta Skrevet 25. oktober 2014 #6 Skrevet 25. oktober 2014 Jeg likte denne kurven veldig godt: https://www.voeblogg.no/2013/11/26/diy-julekalender-til-kjaeresten/. Noe lignende hadde ikke vært så dumt om gavene ikke er så store
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå