AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2014 #1 Skrevet 25. oktober 2014 Så dere på programmet Melkeveien på NRK1? Hva synes dere? Jeg synes det virker som en bra program som viser en tøff side av melkeproduksjonen som ihvertfall jeg ikke har tenkt på før. Link til programmet: http://tv.nrk.no/serie/melkeveien Anonymous poster hash: 03192...f4d
Gjest Ive Lina Skrevet 25. oktober 2014 #2 Skrevet 25. oktober 2014 Jeg så programmet. Syntes det var et koselig program og fikk respekt for den jobben disse sjåførene gjør. Var veldig glad jeg satt hjemme i mitt lune "rede" når jeg så hvordan de måtte jobbe i snøstormen og kjøre på glatte veier med omtrent null sikt.
Gjest Ciegus Skrevet 26. oktober 2014 #3 Skrevet 26. oktober 2014 Koselig program, men føler de prøver å få til det samme som "Brøyt i vei" uten å greie det, visuelt sett. Men blir å følge med på det.
mykemule Skrevet 26. oktober 2014 #4 Skrevet 26. oktober 2014 Synes det var et koselig program, kommer nok til å følge med.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #5 Skrevet 27. oktober 2014 Ser på det nå. Kjekt å se fra mitt vakre fylke:-)Anonymous poster hash: 133cf...5b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå